Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی اقدام حماقت انگیز دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم، دانشحویان دانشگاه تهران همگام با دانشگاهیان سایر دانشگاه‌های تهران ظهر امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه‌ تجمع اعتراضی‌آمیز برگزار کردند.

عبدالرضاسیف رییس بسیج اساتید دانشگاه تهران در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی از پیروزی تا کنون با دشمنی آمریکا مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و سپاه را سدی در برابر اهداف خود می داند.

سیف انقلاب را حاصل خون پاسداران جان برکف دانست، و گفت: آمریکا بداند سپاه با همه ی تهدیدات سرپا ایستاده است و از انقلاب دفاع می کند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران تصریح کرد: آمریکا یک تروریستم دولتی به ذات است که تهدیدی برای جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: سپاه همان سربازان امام زمان هستند که سربازان آمریکا را در خلیج فارس به زانو در آورد و داعش را از منطقه بیرون راند وبی شک سپاهی که خار چشم آمریکا است.

درادامه سیف رییس بسیج اساتید دانشگاه تهران در محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی، بیانیه ای را به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه تهران قرائت کرد.

گفتنی است، دانشجویان دانشگاه تهران قبل از تجمع جشن اعیاد ماه شعبان به خصوص امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را برگزار کردند.

156 / 156 سپاه پاسداران دانشگاه تهران گروه تروریستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران دانشگاه تهران گروه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اعتراضات وسیع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های ایالات متحده در اعتراض به نسل کشی اسرائیل در نوار غزه، با واکنش‌ چالشی سیستم مواجه شده و گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه توسط پلیس بازداشت شده‌اند. پس از این اتفاق، مجری آمریکایی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده که شعار «از رود تا دریا، فلسطین آزاد باید گردد» می‌دادند، گفت: هیچ کس به اندازه آیت الله (خامنه‌ای) از شعارتان خوشحال نمی‌شود! این گزارش جالب که در آن مطابق با رویه مرسوم رسانه‌های آمریکا در هفت ماه اخیر به نیروهای مقاومت فلسطین تروریست گفته می‌شود را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود