Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:51:03 GMT

رضایت بازیکنان استقلال از ارنج شفر

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۴۶۵۲

رضایت بازیکنان استقلال از ارنج شفر

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از اینکه شب گذشته در پست تخصصی خود به میدان رفتند، ابراز رضایت کردند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال شب گذشته (دوشنبه) موفق شد الهلال عربستان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا هم به وضعیت خود در جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا سروسامان دهد و هم از تبعات شکست در دربی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر با توجه به غیبت بازیکنانی چون وریا غفوری، روزبه چشمی، طارق همام و چند بازیکن دیگر دست به تغییراتی در چیدمان تیمش کرد، به طوری که خسرو حیدری در دفاع راست به میدان رفت، پژمان منتظری به قلب خط دفاعی بازگشت، امید نورافکن همانند فصل گذشته در خط هافبک بازی کرد و ایسما گونکالوس، مهاجم گینه‌ای در نوک حمله حاضر شد. همچنین فرشید اسماعیلی در جناح چپ و داریوش شجاعیان در سمت راست بازی کردند.

این چیدمان باعث شد بسیاری از بازیکنان در پست‌های تخصصی خود به میدان بروند و اعتقاد داشتند که در پست خود کارایی بیشتر دارند.

بازتاب پیروزی استقلال برابر الهلال در رسانه‌های عرب‌زبان

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیویورک رد بولز به میدان رفت و موفق شد با درخشش مسی و لوئیس سوارز با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد علاوه بر تک گلی که برای آنها به ثمر رساند، پنج پاس گل هم برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کند تا نقش بسیار مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد.

به این ترتیب این ستاره آرژانتینی توانست رکورد بسیار جذاب و خاصی را در این بازی به نام خودش به ثبت برساند. او حالا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که توانسته است از تاثیرگذاری روی ۱۲۰۰ گل در طول دوران فوتبالش عبور کند.

این بازیکن تا به حال در ۱۰۵۸ دیدار در سطح ملی و باشگاهی به میدان رفته است و رکورد دست نیافتنی ۸۳۳ گل و ۳۷۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است که آماری باورنکردنی و شاید دست نیافتنی به نظر می‌رسد و بعید است که بازیکنی بتواند به زودی این رکورد را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!