Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با توجه به رسالت و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارتقا فرهنگ عمومی جامعه به ویژه ساماندهی وضعیت مددجویان با دیدگاه فرهنگی، اصلاحی و تربیتی و بازگشت شرافتمندانه آنان به زندگی سالم اجتماعی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی افزود: بروز آثار مثبت روحی، روانی و تربیتی در زندانیان در دوران محکومیت و همچنین خانواده‌های آن‌ها از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، گسترش فرهنگ و هنر ایرانی، اسلامی در بین مددجویان و خانواده‌های آن‌ها و گسترش فرهنگ قرآنی به عنوان عامل نیرومند و بازدارنده از جرم در بین مددجویان زندان از اهداف تعیین شده در این تفاهم‌نامه است.

وی عنوان کرد: اعزام روحانیون به زندان‌ها برای انجام امور تبلیغی و مربیان برای برگزاری کلاس‌های قرآنی، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی ویژه روحانیون شاغل در زندان‌ها با حضور اساتید مجرب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع مهارت‌های زندگی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، همکاری در اجرای برنامه‌های تبلیغی، مذهبی و قرآنی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در زندان‌ها و تجهیز کتابخانه زندان‌ها از مهمترین تعهدات اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این تفاهم‌نامه است.

زمینه حضور کارشناسان مذهبی در زندان‌های یزد فراهم می‌شود

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، اداره کل زندان‌های استان یزد متعهد به فراهم کردن زمینه لازم برای حضور کارشناسان اعزامی در زندان‌ها، تأمین فضا و امکانات مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در زندان است.

ذوالفعلی نژاد عنوان کرد: مشارکت دادن آثار زندانیان در زمینه‌های فرهنگی و هنری در نمایشگاه‌ها، نیازسنجی امکانات مورد نیاز برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با مشارکت و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان به منظور بهره‌مندی از امکانات آن اداره نیز از دیگر مواردی است که اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان یزد، متعهد به اجرای آن شده است.

کد خبر 4586178

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد