Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کریمیان پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هنرمندان در انقلاب‌ها پیش رو بوده اند، افزود: هفته هنر انقلاب، مانوری برای یادآوری الگوهای هنر انقلاب است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در هفته هنر انقلاب بیان کرد: برگزاری جشنواره مختلف در مساجد، برگزاری شب‌های خاطره با محوریت بانوان و برگزاری انجمن‌ها و نشست‌های ادبی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان از اجرای دو تئاتر ارزشی شامل «روزهای بی قوام» و «پوتین های عمو بابا» خبر داد و گفت: اجرای سرود توسط گروه‌های مردمی و برگزاری نشست‌های مختلف با هنرمندان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه طی این هفته ۳۶ نمایشگاه آثار گرافیکی و کاریکاتور برگزار می‌شود، افزود: تمامی این برنامه‌ها گوشه‌ای از مقابله باجنگ نرم است.

کریمیان با اشاره به ضعف‌های موجود در جامعه هنری بیان کرد: اکثر خانواده‌های مذهبی و معتقد کمتر در عرصه هنر سرمایه گذاری می‌کنند.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین نبود ستاد مشترک هنری در جمع دستگاه‌های هنری مانع رسیدن به اهداف است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش روی جامعه هنری بیان کرد: جشنواره سرود خاوران با سه موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، نماز و زندگی بدون ربا، سبک زندگی جهادی و امر به معروف و نهی از منکر در حال اجرا است.

کریمیان بیان کرد: برای اولین بار کارگاه تولید اثر با موضوع معجزه طبس در برابر نیروهای آمریکایی با مشارکت خراسان رضوی و شمالی انجام می‌شود.

گفتنی است در پایان این دیدار از پوستر اولین جشنواره تئاتر مسجد خراسان جنوبی رونمایی شد.

کد خبر 4585992

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا