Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق کوچک‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار هنرمندان یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: همکاری و همراهی حوزه هنری و بسیج هنرمندان از ارزش بالایی برخوردار است و نتیجه این همکاری اقدامات بسیار ارزشمندی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کتاب سالار تکریت اثر حوزه هنری یزد امسال به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود، افزود: هر سال تعدادی از هنرمندان و رزمندگان دفاع مقدس در محفل خاطره گویی که در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، حضور دارند و امیدواریم بتوانیم این کتاب را به معظم له تقدیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچک زاده همچنین با اشاره به رونمایی از شش کتاب در هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد اظهار داشت: این کتاب‌ها شامل مجموعه شعر شاعر درباری از احمدرضا غدیریان، پاییز تبسم از طباطبایی ندوشن، توپ طلایی اثر فاطمه غلامی، آشیانه آسمان از زرافشان، قندچین شامل مجموعه اشعار طنز جلسات ماهانه حوزه هنری یزد و مجموعه شعر «تا صبح بسوزد» است.

رئیس حوزه هنری یزد همچنین یادآور شد: مجموعه دو جلدی کتاب دهم فروردین با موضوع جایگاه یزد در انقلاب اسلامی ایران نیز به چاپ رسیده و که در هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

کوچک زاده خاطرنشان کرد: این کتاب دو جلدی حاصل ۱۱ کار پژوهشی و تحلیل در ارتباط با تاریخ انقلاب اسلامی در یزد است.

رئیس حوزه هنری استان یزد ادامه داد: کتاب خاطرات آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را نیز در دست اقدام داریم و امروز ماکت این کتاب رونمایی می‌شود و اصل کتاب نیز به زودی به چاپ می‌رسد.

کوچک زاده به تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی همچنین مأموریت‌های حوزه هنری پرداخت و افزود: اصلی‌ترین فعالیت ما، تربیت هنرمندان طراز انقلاب اسلامی است که در این مسیر برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام شده که امیدواریم با اجرای موفق آنها بتوانیم رسالت خود را به طور کامل انجام دهیم.

کد خبر 4586206

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد حوزه هنری یزد کوچک زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه فلسفه خانه اندیشمندان علوم انسانی و انتشارات سروش، جلسه رونمایی و گفتگو پیرامون مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین برگزار می‌شود.

سخنرانان این جلسه عبارتند از سید حسن حسینی، استاد گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف، مسعود طوسی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و علیرضا رحیمی مدیرعامل انتشارات سروش.

همچنین در این جلسه، گروه مترجمان این مجموعه ۹ جلدی زهرا زرگر، صبا فریدونی، جواد درویش، نیما نریمانی، محمد ابراهیم مقصودی و طه عبداللهی حضور دارند.

جلسه رونمایی و گفتگو پیرامون مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

حضور برای عموم علاقمندان در این جلسه آزاد و رایگان است.

کد خبر 6090444

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر