Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در واکنش به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدام آمریکایی‌ها غیرقانونی و غیرحقوقی است و نه تنها نتیجه‌ای ندارد، بلکه آثاری جز همدل و منسجم شدن ملت و مسئولان ایران نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزار میزان، امیر سرتیپ امیر حاتمی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز مجلس در واکنش به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر «قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی»، در جمع خبرنگاران گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یک لشکر مخلص الهی هستند، مانند دو برادر ممکن است دو نوع لباس متفاوت بپوشند، اما یک لشکر و در یک صف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مسئولان آمریکا با این نوع کار‌های احمقانه نمی‌توانند اختلافی بین نیرو‌های مسلح ایجاد کنند، تاکید کرد: امروز نمایندگان مجلس به عنوان عصاره ملت، لباس عزیز سپاه را پوشیدند، همه این لباس را پوشیدیم که بگوییم همه پاسدار جمهوری اسلامی و حافظ انقلاب اسلامی و نگهبان تمامیت ارضی و استقلال کشور هستیم و در مقابل دشمن در یک صف واحد قرار می‌گیریم.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: این کار آمریکایی‌ها آنچنان سخیف و پیش پا افتاده و از بنیه ضعیف حقوقی برخوردار است که گمان نمی‌کنم در دنیا کسی چنین کار ضعیفی را مورد حمایت قرار دهد.


امیر حاتمی اضافه کرد: همانطور که کار‌های ضعیف دیگر آمریکایی‌ها مانند بیت‌المقدس و جولان مورد مخالفت عموم جهانیان قرار گرفت، این اقدام آمریکایی‌ها هم راه به جایی نمی‌برد.


وی تصریح کرد: این اقدام آمریکایی‌ها غیرقانونی و غیرحقوقی است و نه تنها نتیجه‌ای ندارد، بلکه آثاری جز همدل و منسجم شدن ملت و مسئولان ایران نخواهد داشت.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران براساس قانون اساسی ایران یک نهاد رسمی و دارای سابقه درخشان در دفاع از مردمی‌ترین نیروی مسلح است، به طور قطع این رفتار آنان با مخالفت شدید آزادگان جهان مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقدام متقابل وزیر دفاع مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس