Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به وضعیت دیارسیدجمال در ایام بارندگی شدید اخیر اظهار داشت: طبق پیش بینی هواشناسی دو روز بارندگی شدید در اسدآباد در پیش بود که قبل از آغاز بارندگی‌ها با تشکیل ستاد بحران وظایف نهادها را یادآوری و برای دستگاه‌های حساس آماده باش زدیم.

وی با بیان اینکه به جز آبگرفتگی معابر در برخی نقاط پایینی شهر شاهد مشکل چندانی در سطح شهر نبودیم، بیان کرد: عمده مشکل ما در روستاها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای تأمین اسدآباد با بیان اینکه بیشترین مشکلات ما در گوانله، نجف آباد، دولت آباد، پیرشمس الدین و نصرت آباد بود، عنوان کرد: متاسفانه نهادهای مسئول آن طور که باید به لایروبی رودخانه ها توجه نکردند و این بی توجهی باعث واردآمدن خسارت زیادی به اراضی و دام‌های منطقه شد.

وی اضافه کرد: به علت عدم توجه به تعرض به حریم رودخانه ها و لایروبی نکردن مسیل‌ها هماهنگی لازم با دادستان شهر انجام شده است تا خاطیان این موضوع به دادگاه احضار شوند.

حمیدوند بیان کرد: کاشت درخت، کشت محصولات، جاده سازی و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها مسائلی هستند که در شهرستان وجود دارد و سوال ما این است چرا نهادی که وظیفه حل این موضوع را دارد نسبت به آن بی‌تفاوت است ؟

وی عنوان کرد: در بارش‌های اخیر سه رأس دام سنگین و 300 رأس دام سبک در اسدآباد تلف شدند‌.

فرماندار اسدآباد در پایان گفت: شب یکشنبه و به‌علت جمع شدن آب در مخزن زیرزمینی در کوه‌های روستای ماوا شاهد انفجار این نقطه و ایجاد صدایی مهیب بودیم که پس از حضور اعضای ستاد بحران در محل حادثه بررسی شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سیل حمیدوند اسدآباد لایروبی رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج + فیلم

محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدارهای مکرر هواشناسی گفت:علی رغم هشدارهای هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودروهای خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می روند .

وی افزود:جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیروهای ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودروها به بیرون کشیده شد .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج + فیلم
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • طغیان رودخانه تختان دهلران و خسارت به اراضی مردم
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان