Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@14:21:02 GMT

محرومیت مادام العمر برای مربی خاطی کشتی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۵۸۲۴

محرومیت مادام العمر برای مربی خاطی کشتی

رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی از حکم محرومیت مادام العمر مربی خاطی و رئیس هیئت کشتی شهرستان نقده خبر داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث پور ایراندوست گفت: طبق مستندات ارسالی، با تخلف یک مربی ساکن شهر نقده گوش دو کشتی گیر نوجوان دچار مشکل شده بود که ما با فوریت موضوع را پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: جلسه کمیته انضباطی استان دیروز (دوشنبه) برگزار شد و در نهایت حکم به محرومیت مادام العمر مربی خاطی و عزل رئیس هیئت کشتی شهرستان نقده داد.

پورایراندوست گفت: حکم صادر شده را به فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی ارسال کردیم.

گفتنی است یکی از مربیان کشتی در شهرستان نقده استان آذربایجان غربی در حرکتی عجیب و غیر عقلانی اقدام به شکست گوش کشتی گیران نوجوان خود با استفاده از برخی اشیا همچون سکه کرد. وی سپس برای تسکین درد اقدام به تزریق لیدوکایین در گوش این کشتی گیران کرده که اقدام وی باعث عفونت شدید و سیاه شدن گوش این کشتی گیران و تغییر شکل ظاهری آن شده، تا جایی‌که منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران توسط پزشکان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشتی محرومیت مادام العمر کشتی نقده مربی خاطی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کلاس دانش افزایی کشتی به همت هیئت کشتی استان مازندران و با حضور مربیان استان به مدرسی دکتر بهمن میرزایی مدرس اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر محمودآباد برگزار شد.


رئیس هیئت کشتی استان مازندران در این کلاس گفت: طبق برنامه و وعده هیات کشتی استان اهم فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ بر محور آموزش استوار است و از هیچ تلاشی برای تقویت و کیفیت قوه فنی کشتی استان دریغ نخواهیم کرد.


شایگان تصریح کرد: کلاین کلاس‌ها در نوبت‌های مختلف و در نواحی شرق و غرب مازندران هم برگزار می‌شود تا همه مربیان امکان حضور را بیابند.

دیگر خبرها

  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری