Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدام ارزشمند دروازه‌بان پرسپولیس!

طرفداری- علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با اعلام این‌که قصد دارد دستکش و کفش خود را برای کمک به سیل‌زدگان استان لرستان به مزایده بگذارد اظهار داشت هر وقت وحید امیری به ایران بیاید اگر مجالی باشد برای شرکت در دیدار فوتبال به مناطق سیل‌زده لرستان خواهیم رفت.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای کمک به سیل‌زدگان هر کمکی بتواند می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند اظهار کرد:

سال ۹۸ با تلخی برای مردم کشور و استانم آغاز شد و متأسفانه برخی داغدار شدند. با دیدن تصاویر دل هر انسانی به درد می‌آید. خانه‌های زیادی خراب شد و مردم حتی سرپناهی نداشتند.

به نقل از ایسنا، بیرانوند با اشاره به کمک‌های مردم برای سیل‌زدگان لرستانی، اضافه کرد:

واقعاً مردم عزیز کشورمان یک بار دیگر نشان دادند که در نوع‌دوستی، بهترین هستند و من هم بار اول محموله‌ها را خودم به لرستان آوردم و تاکنون حدود ۱۵ کامیون اقلام کمکی جمع‌آوری شده است.

این دروازه‌بان لرستانی با بیان اینکه برای کمک به سیل‌زدگان هر کمکی می‌کند، افزود:

دستکش و کفش بازی با پرتغال در جام جهانی که برایم خیلی ارزشمند هستند را به مزایده می‌گذارم. هر وقت وحید امیری به ایران بیاید اگر مجالی باشد برای شرکت در دیدار فوتبال به مناطق سیل‌زده لرستان خواهیم رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»