Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی درویش پور در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان باوی که ظهر امروز در فرمانداری شهرستان باوی برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان برای کل ایران اهمیت دارد و در اهمیت و جایگاه آن این است که  خوزستان پاره تن شریف ایران است که هنوز زخم های جنگ در آن وجود دارد.

وی افزود: این روزها تمام ایران در کنار خوزستان است که مشکلات آن را مرتفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه قبل از دستور وزیر کشور برای تعیین البرز به استان خوزستان دکتر شهبازی استاندار البرز  به این استان تعصب خاصی  داشت و دستور کمک به مردم این استان را صادر کردند ،بیان کرد:  علی رغم اینکه میزان بارش باران در استان البرز زیاد بود دکتر شهبازی علی رغم مشکلات بارش باران در استان البرز پیگیر وضعیت استان خوزستان بود و بعد ازدستور وزیر کشور اقدامات لازم برای کمک بیشتر با تمام امکانات  موجود استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۳۰۰ تن کمک‌های استان البرز جمع آوری شده که روز گذشته محموله حدود ۱۰۰ تنی به خوزستان ارسال شده که چند تن از مدیران استان این محموله را به استان خوزستان منتقل کردند،گفت: کمک های استان البرز در شهرستان باوی در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

درویش پور با بیان اینکه کمپ استان البرز در سه راه تپه اهواز راه اندازی شده است که اقدامات و کمک‌های دستگاه های استان البرز در آنجا تجمیع می شود،گفت: بعد از این جلسه روستاهای بحرانی شهرستان باوی مورد بازدید قرار می گیرد و با امکانات موجود به کمک سیل زدگان می شتابیم و تلاش ما رفع مشکل هموطنان سیل زده خواهد بود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ خدمات رسانی سیل مدیریت بحران وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود

رضا کریمی، معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ارائه مشخصات کلی کتابخانه‌های سیار استان، گفت : در استان، سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود، داریم.

وی منابع کتابخانه شهدای گمنام را ۴ هزار و ۸۷ نسخه اعلام کرد و گفت: کتابخانه سیار شهدای گمنام ۵۵۰ نفر عضو با کارت عضویت فعال دارد که براساس برنامه زمانبندی شده به هشت روستای شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتابخانه شهدای بازی‌دراز با ۴ هزار و ۴۱۱ نسخه کتاب و نشریه و ۵۳۹ نفر عضو به هشت روستا و عشایر مستقر در حومه شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه کتابخانه پیک دانایی جوانرود ۲ هزار و ۸۳ نسخع منابع دارد، افزود: این کتابخانه با ۱۶۹ عضو فعال به ۵ روستا خدمات ارائه می‌دهد که فعلا به دلیل استعفای کتابدار آن تا زمان جذب نیروی جدید، فعالیتی ندارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند