Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در بیانیه‌ای در واکنش به اقدام آمریکا نسبت به تروریست نامیدن سپاه اعلام کرد: آمریکائی‌ها با یاغی‌گری و قلدرمآب سعی در بازپس‌گیری وجهه ازدست‌رفته شان دارند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به اقدام آمریکا نسبت به تروریست نامیدن سپاه بیانیه ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این بیانیه به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ

قریب به چهل سال از صدور فرمان امام راحل، بزرگ پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران میگذرد و در طول این دوران با برکت ما ایرانیان و سایر ملل مقتدر و مظلوم عالم شاهد نمایان شدن جلوات گوناگون این تدبیر هوشمندانه بوده ایم تا آنجا که این شجره‌ ریشه دوانده در خاک مقدس ایران توانسته امید و ملجاء مستضعفین عالم و خار چشم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بوده و شاخه‌ها و شکوفه‌های اقتدار و مبارزه با استکبارش در میان سایر ملت‌ها هم به ثمر بنشیند.

پر واضح است که در هر کشور نیرو‌های مسلح تضمین‌کننده استقلال و امنیت آن کشورند و طبق قوانین بین المللی باید مورد احترام و تایید تمامی دولت‌ها باشند. در این میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اما با تفاوتی معنادار نسبت به سایر ارتش‌های جهان نه تنها توانسته شکوه و عظمت ایران عزیز اسلامی را تامین و تضمین کند بلکه در طول این دوران با برکت ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زور گوئی‌های کودک کشان عالم بوده است.

اینک، اما شکست‌های پی‌درپی ابرقدرت پوشالی و رو به افول آمریکا از سپاه پاسداران و محور مقاومت در عرصه‌های مختلف آن‌قدر برای این شیطان بزرگ پر هزینه و دردناک بود که بر خلاف تمامی قواعد بین‌المللی نیروی رسمی نظامی یک کشور را تروریست نامید.

روز گذشته شاهد آن بودیم که مادر تروریست‌های جهان پس از مشاهده اقتدار بی‌نظیر نیرو‌های مؤمن سپاه در عرصه‌های ملی و فرا ملی که تماما بر اساس موازین جامعه اسلامی ایران و قوانین مورد تایید نهاد‌ها و جوامع بین المللی به نتیجه رسیده است و از سوی دیگر شدت علاقه و ارادتی که به این نهاد در میان ملل مختلف از ایران و سوریه و عراق تا لبنان و فلسطین و یمن و بحرین وجود دارد، برای جلوگیری از رشد روزافزون قدرت موشکی، آفندی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین قاتل تروریست‌های جهان را تروریست اعلام کرد! این‌گونه رفتار‌های غیرمتعارف و خلاف عقلانیت، علاوه بر اینکه با هدف ایجاد نمایش مضحک تبلیغاتی و رسانه‌ای ترتیب داشته داده شده؛ دست‌وپا زدن‌های قبل از افولی است که آمریکائی‌ها با یاغی‌گری و قلدرمآب سعی در بازپس‌گیری وجهه ازدست‌رفته شان دارند.
اما بر خلاف تصوراتشان این تصمیم احمقانه و جاهلانه که بی شک برآمده از ترس و وحشت محور غربی-عبری-عربی بوده و مانند اقدام کور کارتر رییس جمهور سابق آمریکا که سال ۵۹ در چنین روزی به قطع روابط سیاسی ایران و آمریکا منجر شد، نتیجه‌ای جز بدنام کردن و انزوای بیشتر جهانی آمریکا و در هم پیچیده شدن قریب الوقوع طومار رژیم غاصب صهیونیستی به بار نمی‌آورد، زیرا بازیگران منطقه‌ای و قدرت محور مقاومت از امروز لحظه‌ای آرامش برای نظامیان و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا و دولت منحوس صهیونیستی نخواهد گذاشت.

امت حزب الله دانشگاه صنعتی شریف در پایان تجمع اعتراضی و حمایتی خود، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله و روز پاسدار به ملت مسلمان ایران و همه آزادیخواهان جهان و به ویژه سپاهیان عزیز و جان بر کف اسلام که بسیاری از آنان روزهاست مشغول خدمت رسانی به هموطنان سیل زده مان در جای جای این کشور هستند، این اقدام احمقانه جهانخوار اعظم را به آنان تبریک گفته و توفیقات روز افزونشان را در عرصه‌های مختلف ملی و فرا ملی از خداوند بزرگ خواستار است.

والسلام علیکم و رحمه الله
بیستم فروردین ماه ۱۳۹۸

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دفاع از سپاه بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نیروی مسلح امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین