Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، در نشست با اعضای جدید اتاق بازرگانی استان، با اشاره به اینکه کاش این انتخابات با مشارکت حداکثری فعالان تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی البرز صورت می گرفت، افزود: اکنون نیز این جمع منتخب، نماینده تمامی فعالان اقتصادی استان هستند.

وی با بیان اینکه کشور در سال ۹۷ با چالش های فراوانی مواجه شد، ادامه داد: بر این اساس از آزمون سختی علی رغم جنگ روانی و شایعات استکبار جهانی سربلند خارج شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به بارش های اخیر و بحران ناشی از آن در البرز، گفت: بیش از ۲ دهه میزان بارش ها به اندازه ای تقلیل رفته بود که در البرز بسیاری از ساخت و سازها در حریم و بستر رودخانه های قدیمی صورت گرفته بود.

وی افزود: اگر مخاطرات نهر دلمبر در بارش اخیر شناسایی و در زمان لزوم چاره اندیشی نمی شد با بحران جدی در چند منطقه کرج مواجه می شدیم.

استاندار البرز با بیان چالش های سیل و سیلاب در البرز گریزی به راه هایی که در تنگناها می توان یافت زد و عنوان کرد: همانطور که ما در البرز در سختی ها و بحران ها راه ها را یافتیم، کشور نیز سال گذشته براساس راهبردهای تعیین شده و در سایه اتحاد، راه مقابله با بحران ها را پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه البرز از سوی وزیر کشور بعنوان استان معین خوزستان برای امداد و خدمات رسانی شد، گفت: اکنون مردم خوزستان در رنج و ناراحتی هستند از اتاق بازرگانی البرز انتظار می رود در راستای کمک رسانی به آنها اقدام کند.

شهبازی افزود: برخلاف شایعات و جنگ های روانی و اقتصادی مستکبران، دهه فجر ۹۷ چندین طرح توسعه ای واحدهای تولیدی و صنعتی با رقم های بالای سرمایه گذاری در البرز کلید خورد.

وی اضافه کرد: در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز، طرح ها و برنامه های بزرگی به سرانجام رسید.

استاندار البرز گفت: تمامی مشکلات و موانع فعالان اقتصادی که در حوزه البرز باشد را با اهتمام ویژه ای درصدد حل آن برخواهیم آمد ولی برخی موانع در سطح ملی و خارج از اختیارات استانی است.

وی با اشاره به اینکه افزایش امنیت، سرمایه انسانی و اعتماد در البرز بسیار حائز اهمیت است، افزود: سال گذشته ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در البرز صورت گرفت که حدود ۱۰۰ میلیون دلار آن در اسفند ماه ۹۷ محقق شد.

شهبازی ادامه داد: نگاه دولت و حاکمیت برای فعالان اقتصادی تسلی بخشی بوده از این رو ما نیز در البرز با توان مضاعف و انرژی بالا همراه با کار و تلاش شبانه روزی درصدد رفع موانع تولید و اقتصاد هستیم.

وی گفت: بر اساس شعار سال، مدیران البرز موظف شدند که اقدامات و برنامه های خود را در ۵ محور اصلی دنبال کنند.

استاندار البرز افزود: در راستای تحقق اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید، شاهد کاهش تورم، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و سرمایه گذاری خواهیم بود.

وی اضافه کرد: از اعضای منتخب هیات مدیره اتاق بازرگانی انتظار می رود که همدلی و اتحاد را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه پراکنده کاری هیچ سودی ندارد.

شهبازی گفت: عمر طبیعی و عمر مسئولیت های ما محدود است از این رو باید بهترین بهره برداری را از این زمان کوتاه برای تحقق اهداف و برنامه ها داشت.

وی افزود: باید در پاسخگویی به مسائل و موضوعات بروز باشیم و اتاق بازرگانی با ترسیم منشوری روشن برنامه های تیمی خود را برای ارتقا اقتصاد استان تبیین کند.

استاندار البرز اضافه کرد: منتخبان اتاق بازرگانی بعنوان عضو کارگروه تخصصی رونق تولید دعوت می شوند.

وی با بیان اینکه بعنوان یار شانزدهم هیات مدیره اتاق بازرگانی برای رفع موانع کنارتان هستم، گفت: از اعضای اتاق بازرگانی البرز انتظار می رود در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز جدی تر وارد عمل شوند.

شهبازی افزود: فعالان بخش خصوصی هر کجا که نیاز به همراهی و مساعدت داشته باشند با قدرت در کنارشان هستم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژی دولت شبانه روزی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توان‌بخشی ایثار اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل‌رؤیت هستند.

وی افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

استاندار لرستان از ایثارگران به‌عنوان میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران یادکرد و گفت: با مهربانی مردم به‌ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت، تصریح کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته‌ایم روبه‌جلو حرکت کنیم.

وی بیان‌داشت: توان و تلاش را به کار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود.

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه، اظهار کرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

کد خبر 6095390

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران