Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: قلب هر ایرانی مأوای سپاه است و حاکمان جور و ظالمان جهانی بدانند همه ملت ایران پاسدار بوده و هر خانه ایرانی مقری از سپاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شیران خراسانی در گفتگو با خبرنگار «صبح توس» ضمن محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار کرد: دولت آمریکا باید بداند که دوران قلدری و کدخدا منشی او گذشته و ملت‌های بزرگ جهان فهمیده‌اند نظم جهانی که آمریکا برای دنیا متصور بود ترک برداشته و در حال فروپاشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعلام مسئله تروریست بودن سپاه از سوی آمریکا دلیلی جز ضعف و زبونی آن‌ها ندارد چراکه نتوانستد با تحریم‌های ظالمانه ملت بزرگ ایران را به‌زانو درآورند و امروز از شدت خواری اقدام به چنین کاری کرده‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس قلب هر ایرانی را مأوا و ملجأ سپاه دانست و گفت: حاکمان جور و ظالمان جهانی بدانند همه ملت ایران پاسدار بوده و هر خانه ایرانی مقری از سپاه است.

شیران خراسانی تأکید کرد: رفتار و کردار آمریکا در طول این چهل سال بعد از گذشت انقلاب نشان داده دولت آمریکا هم تروریست است و هم تروریست پرور هم منابع مالی تروریست را تأمین می‌کرده و هم در مسائل تنشی و تفرقه‌انگیز نقش دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به لطف الهی آمریکا در این مسئله هم مثل سابق شکست سختی خواهد خورد و ملت ایران پایدارتر و قوی‌تر از گذشته خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است