Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حواشی برنامه 90 و موضوعات مطرح شده اخیر در خصوص برنامه دورهمی مدعی شد: این صداها برخاسته از مردم است. به جای برخورد با صداهای پاک و شخصیت‌های مردمی با مدیران مفسد برخورد شود.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حواشی برنامه 90 و موضوعات مطرح شده اخیر در خصوص برنامه دورهمی مدعی شد: این صداها برخاسته از مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای برخورد با صداهای پاک و شخصیت‌های مردمی با مدیران مفسد برخورد شود.

به گزارش ایسنا، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: امروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار است. این روز را به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم. طی این ۴۰ سال سپاه همیشه کنار مردم قرار گرفته است. سپاه و سایر نیروها در امدادرسانی سیل کاری کردند تا به مردم آرامش داده شود؛ برای همین است که آمریکا از سپاه پاسداران عصبانی است و نام سپاه در لیست تروریستی قرار داد. آمریکا با این کار به همه مردم جهان نشان داد که سرمداران آمریکایی و ارتش این کشور ابرتروریست‌های جهان هستند.

وی با بیان این‌که «فردا نیز سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) است که این روز را به محضر جانبازان کشور و بزرگ جانباز جمهوری اسلامی ایران یعنی مقام معظم رهبری تبریک می گویم» خاطرنشان کرد که کشور در شرایطی حساسی قرار دارد مردم نیز از مجلس انتظار دارند. حضرت امام (ره) فرمودند مجلس در رأس امور است. دولت هم باید از تصمیمات مجلس تمکین کند و امور مردم را تسهیل کند. دولت باید در خصوص برخورد با فساد کاری کند. نقد منصفانه را بپذیرد. اگر چهره‌های صادقی همچون عادل فردوسی پور در برنامه 90 و مهران مدیری در برنامه دورهمی در صدد هستند تا رانت خواری‌ها را برملا کنند برخی تلاش نکنند که آن‌ها را حذف کنند.

نماینده مردم بندرعباس در شورای اسلامی عنوان کرد: ملت ایران در مقابل فشارهای قدرت‌های زورگو همچون آمریکا ایستاده است، ولی در مقابل بی‌عرضگی برخی مسؤولان تحمل ندارد. در سیل اخیر مشاهده کردیم که استانداران و مدیران شبانه روز در کنار مردم بودند ولی متأسفانه شاهد این هم بودیم که برخی مدیران در این مدت در سفرهای خارجی بودند. بهتر نبود حداقل بین مردم حضور داشتید و به حرف آن‌ها گوش می‌دادید؟ ای کاش می‌دانستید این سیل زدگان تمامی زندگی شأن را از دست دادند. می‌خواهید با آن‌ها چکار کنید؟ آیا باز هم می‌خواهید وعده‌های توخالی سیل‌ها و زلزله‌های گذشته را بدهید؟ کمی از خود غیرت و تحرک نشان دهید.

مرادی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کرد: از جاده‌های مرگ هرمزگان چقدر خبر دارید؟ من از مردم هرمزگان تشکر می‌کنم و خوشحال هستم این مردم از گذشته مطالبه بیشتری را مطرح می‌کنند. من در کنار مردم هستم. مدیران هرمزگانی باید در دولت نیز جای داشته باشند. مردم هرمزگان با خانواده کودک سه ساله رمکانی که دستخوش بی مدیریتی برخی مدیران شهرستان قشم قرار گرفت و جان باخت همدردی می‌کند و خواهان رسیدگی فوری استاندار و قوه قضائیه به این موضوع هستم.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست

نماینده مردم شهرکرد،بن،سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان پیشرفت برنامه‌های کنونی در تربیت معلم لازم است اما کافی نیست و برای بعضی از مسئولان ملی و استانی که درک صحیحی از دانشگاه فرهنگیان ندارند باید احساس تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، احمد راستینه شامگاه _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست با هیئت علمی، کارکنان و ریاست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تنها راه کاهش معضلات نظام تربیتی، تربیت معلم است و این دانشگاه فرهنگیان است که در خط مقدم قرار دارد.

وی افزود: میزان پیشرفت برنامه‌های کنونی در تربیت معلم لازم است اما کافی نیست و برای بعضی از مسئولان ملی و استانی که درک صحیحی از دانشگاه فرهنگیان ندارند باید احساس تأسف کرد.

نماینده مردم بن، سامان، شهرکرد و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه راهبرد اهمیت فرهنگ در چندین سال اخیر در بودجه دولت افزایش پیدا کرده است به طوری که بودجه بخش فرهنگی به سه درصد افزایش پیدا کرده است.

راستینه تصریح کرد: در سال‌های گذشته شاهد کم توجهی به فعالیت‌های تربیتی در آموزش‌وپرورش بوده‌ایم اما امروز اعتباراتی غیر از ردیف‌های اختصاصی به برنامه‌های تربیتی اختصاص پیدا کرده است اما این توجه هنوز به حد کفایت نرسیده است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود هیئت امنا دانشگاه فرهنگیان استان به طور جدی پیگیر حل مسائل و مشکلات این دانشگاه در خصوص فضا، امکانات، تجهیزات و زیر ساخت‌ها باشند تا این دانشگاه در سال تحصیلی جدید با مشکلات کمتری پذیرا دانشجو معلمان جدیدالورود باشد.

نماینده مردم بن، سامان، شهرکرد و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود معلم در سالیان گذشته خاطر نشان کرد: در سال جاری با توجه به هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که در سطح مجلس شورای اسلامی در خصوص مسئله نیرو انسانی و جذب آموزش و پرورش شده است این امید را می‌دهیم که شاهد تشکیل کلاس‌های درس با کمترین مشکل باشیم همچنین خوشبختانه مجوز استخدام ۷۰ هزار معلم جدید از سازمان اداری و استخدامی گرفته شده است که نشان دهنده اراده مسئولین نظام در خصوص حل مشکل کمبود معلم و کلاس‌های خالی از معلم است.

کد خبر 750216

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم