Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:46:01 GMT

خطوط اتوبوسرانی زنجان ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۷۴۵۱

خطوط اتوبوسرانی زنجان ساماندهی می‌شود

شهردار زنجان گفت: برای بالا بردن کیفیت ناوگان‌ عمومی همه ۱۴۰ اتوبوس شهری در ایام نوروز از نظر کیفیت ظاهری، آلایندگی‌ها، بیمه و سیستم گرمایشی و سرمایشی معاینه فنی شدند تا مسافران به اتوبوس‌های با کیفیت لازم سوار شوند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مسیح‌اله معصومی امروز در نخستین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان در سال 98 اظهار داشت: به تمام ایستگاه‌ها واتوبوس‌ها GPS نصب شد تاکنترل بر اتوبوس‌ها سیستمی شده و بتوانیم حمل و نقل عمومی را تقویت کنیم که در این صورت نظارت بر کار اتوبوس‌ها و رانندگان نیز افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

104 اتوبوس جدید درون‌شهری وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم می‌شودقیمت بلیط اتوبوس‌های شهری در بیرجند افزایش یافتکمک‌رسانی سازمان اتوبوسرانی اهواز برای تخلیه شهرهای سیل‌زده آغاز شد

وی با اشاره به اینکه علم و تجربه اثبات کرده است که تنها راه نجات ترافیک در هسته مرکزی شهر،  توسعه حمل و نقل عمومی است، گفت: برای کنترل ترافیک یا باید عرض خیابان‌ها را تعریض کنیم که در خیابان امام(ره) و سعدی امکانپذیر نیست و یا باید خیابان جدید بسازیم که زمانبر بوده و طرح ترافیک و طرح زوج و فرد نیز در تهران موفق نبوده است.

شهردار زنجان به ساماندهی خطوط اتوبوس‌های درون شهری زنجان اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم قیمت‌ها را افزایش ندهیم و حتی در هسته مرکزی شهر کاهش دهیم.

وی افزود: در این خطوط جدید اتوبوسرانی تقریبا سه نوع خط داریم که شامل خط‌های سمت شرق زنجان که قبلا به خیابان امام(ره) و پایانه هفت تیر می‌رفتند و سبب ایجاد ترافیک سنگین می‌شدند، این اتوبوس‌ها به پارک‌سوار میدان آزادی منتقل می‌شوند.

معصومی با بیان اینکه دسته دوم اتوبوس‌هایی هستند که در قسمت شمال و شمال‌غرب زنجان می‌آیند که در پارک‌سوار میدان ارتش مستقر می‌شوند، ادامه داد: دسته سوم اتوبوس‌هایی هستند از سمت غربی وارد سبزه میدا ن می‌شوند که قرار است در آینده یک پارک سوار دیگر به نام امجدیه ایجاد شود.

شهردار زنجان گفت: عزم شهرداری و شورای شهر زنجان برای اجرای این طرح 100 درصد است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال جاری گفت: اتمام پل گلشهر، آغاز یک تقاطع جدید، انتقال بهشت زهرا به محل جدید، آغاز پروژه سبزه میدان، آغاز بکار منطقه 4 شهرداری، ادامه ممیزی املاک، حل مشکل جدی آسفالت زنجان، انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید مثل کارخانه کبریت و پارک آ بی و بحث جهانی شدن زنجان در سال جاری مطرح است.

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، علی اصغری اظهار کرد: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و همچنین نارضایتی شهروندان شده است که به استناد تبصره ۱ بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و همچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی در سطح شهر سنندج اجرا می‌شود.

وی افزود: شهرداری سنندج در راستای رفع این معضل شهری برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تعریف و اجرا می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

اصغری تصریح کرد: وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

وی اضافه کرد: زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی به طرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اصغری گفت: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح به‌کار می‌گیرد اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

کد خبر 750669

دیگر خبرها

  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی