Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@04:38:50 GMT

روش‌های جلوگیری از رنگ پس دادن لباس؛ بایدها و نبایدها

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۷۷۵۹

روش‌های جلوگیری از رنگ پس دادن لباس؛ بایدها و نبایدها

لباس‌های رنگارنگ، همه زیبایی‌شان به همین رنگ‌های زنده و روشنی است که دارند و اگر قرار باشد با هربار شستشو، قدری از این شادابی را از دست بدهند و کدر بشوند، دیگر نمی‌توان به رنگ‌های شادشان دلخوش بود. امو اینجاست تا علاوه بر مطرح کردن نکاتی که در حین شستشوی لباس‌های رنگی می‌تواند به شما در حفظ ثبات رنگ لباس‌ها کمک کند، با مایع لباسشویی مخصوص لباس‌های رنگی امو، شادابی را زنده نگه دارد!
 
گاهی اوقات فرقی نمی‌کند که از چه شوینده‌ای استفاده کنید، چون لباس شما به دلیل نوع پارچه و رنگی که در آن به کار برده شده است، درهرحال، هربار در حین شستشو رنگ می‌دهد و ممکن است سایر لباس‌هایتان را هم رنگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امو چند روش ساده اما مفید را به شما معرفی می‌کند تا پیش از شستشوی لباس‌هایتان میزان رنگ دادگی هرکدام از آن‌ها را تشخیص بدهید.

جایی بین درز لباس را با آب نم‌دار کنید. کاغذ یا دستمال پارچه‌ای سفیدی را روی ناحیه نم‌دار شده بگذارید و اتویش کنید. اگر کاغذ، رنگی شد شک نکنید که لباستان از آن لباس‌هایی است که حسابی رنگ می‌دهند، پس باید جدا شسته شوند! شستشوی لباس‌هایی که رنگ می‌دهند

پس از اینکه تشخیص دادید کدام یک از لباس‌های رنگی‌تان حسابی رنگ می‌دهند، وقتش رسیده که جدا از سایر لباس‌ها بشوییدشان. اما چطور؟ اینطور لباس‌ها را بهتر است با آب سرد بشویید و خیلی سریع هم با خشک کن ماشین لباسشویی‌تان آب اضافه‌شان را بگیرید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که مثل همیشه، برچسب لباس را قبل از شستن با دقت چک کنید.

چطور می‌شود رنگ لباسها را ثابت نگه داشت؟

حالا که لباس‌هایی که رنگ نمی‌دهند را نجات دادید، برای اینکه بتوانید رنگشان را ثابت نگه دارید، بهترین کار این است که آن‌ها را با پودر امو رنگی و مایع لباسشویی امو رنگی بشویید. این دو محصول، مخصوص شستشوی لباس‌های رنگی هستند و علاوه بر قدرت لکه بری فوق‌العاده‌شان، ثبات رنگ لباس‌هایتان را هم تضمین می‌کنند! امتحان کنید، بی‌شک پشیمان نخواهید شد.

 

امو

منبع: فردا

کلیدواژه: لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی

تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی + عکس
  • تصاویر تجمع روحانیون قم در حمایت از «طرح نور» با لباس پلنگی جنگ
  • تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی (عکس)
  • تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان