Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری گلستان درباره آخرین وضعیت آب‌گرفتگی شهرستان گمیشان گفت: با تلاش‌های انجام شده سیلاب در این شهرستان تا ۴ روز آینده فروکش می‌کند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، میرمحمد غراوی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان اظهارداشت: با پایان عملیات حفر خندق تا ساعاتی دیگر سطح آب در شهر آق‌قلا به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد و همزمان جلوی ورود روان‌آب‌ها را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای حفر خندق بخشی از سه راهی کمربندی به سمت اینچه برون برش خورده است.

سرپرست استانداری گلستان بیان داشت: اکنون سطح آب با اقدامات انجام شده در عیدگاه، حکیم آباد، کل آباد و شهرک ایثار به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در برخی نقاط به ده سانتی‌متر رسیده است.

قطع راه ارتباطی 5 روستای نوارمرزی در گلستان براثر آب‌گرفتگی؛ تلاش‌ها برای تخلیه آب از گمیشان ادامه داردسیلاب به 4 هزار واحدمسکونی در گمیشان خسارت زدلایروبی گرگان‌رود و کانال‌های گمیشان با همکاری ارتش و سپاه در حال انجام است

وی درباره آخرین وضعیت شهرستان گمیشان گفت: در گمیشان نیز شاهد آب‌گرفتگی در خیابان‌های انقلاب اسلامی و استقلال جنوبی هستیم که ارتفاع آب 70 تا 80 سانتی متر است.

غراوی بیان داشت: تجهیزات موردنیاز از جمله پمپ‌های تخلیه آب و لجن‌کش‌ها در محله‌های مختلف شهر گمیش‌تپه مشغول کار و کمک به مردم برای لایروبی منازل‌شان هستند.

وی گفت: با تلاش همه نیروهای حاضر در این شهرستان حداکثر تا 4 روز آینده سیلاب به طور کامل از گمیشان فروکش می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم

بارندگی‌های چند روز اخیر در برخی از مناطق کشورمان بی سابقه بود به ویژه در نقاط کویری و گرم و خشک که حتی منجر به جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها شد. این بارش‌ها در نقاط مختلف استان خراسان رضوی نیز رخ داد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت بارندگی و جاری شدن سیلاب را در نقاط مختلف شهر انابد در استان خراسان رضوی را به نمایش گذاشت.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی (ره) + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تلاش نفوذی ها برای خروج راه آهن از ریل توسعه و مشارکت مردمی
  • پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر