Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ­در حاشیه دیدار عصر امروز فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با اشاره به اقدام امریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، از آن به عنوان هدیه ترامپ به سپاه در روز پاسدار یاد کرد و افزود: دشمنان ما نمی دانند که سپاه در دل مردم ایران و مظلومان و مستضعفین جهان جا داشته و با این اعلام موضع قطعا اعتبار سپاه نزد مردم آزادیخواه و حق طلب جهان بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عزت و اعتبار سپاه  از آمریکا نیست که با این تصمیمات از بین برود و این اقدام به طور قطع به ضرر آنها تمام شده و محبوبیت سپاه را بیشتر می کند.

سرلشکر جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ هراسی از تحریم و تهدید ات آمریکا نداریم، گفت: سران احمق آمریکا که موافق این اقدام بودند، مطمئن باشند در سال جاری قدرت دفاعی و تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از وضع کنونی آن خواهد بود و ارتقا و رشد توان سپاه به جهانیان ثابت خواهد کرد که تحریم ها و مصوبات امریکا هیچ اعتباری نداشته و در واقع این یک اقدام برای بی اعتبارتر کردن  تصمیمات امریکا بود.

وی با اشاره به همدلی و هم افزایی ارتش و سپاه اظهار کرد: ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور دست در دست هم برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش مردم تا آخرین قطره خون ایستاده و جانفشانی می کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرلشکر جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی


 به گزارش تابناک، دولت فدرال سومالی اعلام کرد: طی چند هفته اخیر ۱۰۰ تن از تروریست‌های وابسته به گروه الشباب در مناطق مختلف کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

در بیانیه دولت موگادیشو آمده است: ده‌ها تن تروریست وابسته به الشباب در ایالت‌های گلمدگ، هیرشبیلی، جوبالند، موگادیشو و مناطق جنوب غربی کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

به نوشته روزنامه سومالی جدید چاپ موگادیشو، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور سومالی تصریح شده است: این عفو بستری را فراهم می‌آورد تا افراد مسلح با کنار گذاشتن اقدامات خشونت آمیز به جامعه بازگردند و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

دولت سومالی با استقبال از جدا شدن افراد مسلح از گروه‌های تروریستی تاکید کرد: مبارزه با افراط گرایی و تروریست ادامه خواهد داشت تا ثبات و امنیت بر کشور حاکم شود.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب «حسن شیخ محمود» به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

دیگر خبرها

  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد