Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@14:19:39 GMT

تغییرات برانکو در خط میانی و هجومی سرخ‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۸۱۸۶

تغییرات برانکو در خط میانی و هجومی سرخ‌ها

برانکو ایوانکوویچ در دیدار برابر الاهلی اقدام ایجاد سه تغییر در ترکیب اصلی تیمش کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام ترکیب سرخپوشان مقابل الاهلی عربستان، مهم ترین نکته خروج بودیمیر از ترکیب و ورود سیامک نعمتی به ترکیب بود که این گمانه زنی را ایجاد می کرد که ترابی به عنوان مهاجم سایه بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با شروع بازی اما شاهد تغییراتی در آرایش بازیکنان تیم در سیستم 2-4-4 لوزی بوده ایم.


مانند همیشه خط دفاعی پرسپولیس و هافبک تدافعی تیم با حضور کمال بدون تغییر مانده ولی در خط میانی دو تغییر در چینش بازیکنان ایجاد شده است.


به طور معمول، احمد نوراللهی در سمت راست خط میانی سرخپوشان بازی می کند و هافبک راست هم مهدی ترابی است که با حرکات در عرض خود، توانایی به هم ریختن هر خط دفاعی ای را دارد؛ با این حال برانکو جای این دو بازیکن را در دیدار برابر الاهلی عوض کرده و این تغییر غیرمنتظره در شرایطی ایجاد شده که با اعلام ترکیب، پیش بینی می شد که ترابی به عنوان مهاجم سایه بازی کند.

 

در واقع مقابل الاهلی سیامک نعمتی به عنوان مهاجم دوم تیم بازی می کند و ترابی و نوراللهی به ترتیب از راست و چپ و رسن از وسط به او و علیپور برای گلزنی کمک می کنند.

 

دیدار پرسپولیس برابر الاهلی تا دقیقه 40 نیمه اول با گل زیبای شجاع خلیل زاده که با ضربه ای آکروباتیک در دقیقه 19 ثبت شد، به سود شاگردان برانکو در جریان است.

بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان گزارش بازی احمد نورالهی مهدی ترابی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان گزارش بازی احمد نورالهی مهدی ترابی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا