Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@04:18:54 GMT

وزیر کشور: آمریکا ناخواسته برتری ایران را اثبات کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۸۴۰۸

وزیر کشور: آمریکا ناخواسته برتری ایران را اثبات کرد

وزیر کشور با اشاره به اقدام دولت ایالات متحده آمریکا در تعرض به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: رژیم تروریستی آمریکا با قرار دادن سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی نشان داد که به هیچ قاعده، منشور و تعهد بین‌المللی پایبند نیست و در تداوم عداوت ظالمانه و خصومت کینه‌توزانه با هرگونه آزادی‌خواهی و حق‌جویی در ستیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدای ایران از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی با تاکید بر این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لحاظ ساختاری یکی از ارکان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و از لحاظ اعتقادی حضوری فعال، بانشاط و روحیه‌افزا در قلوب مردم ایران و منطقه دارد، افزود: ایالات متحده تروریستی برای منافع چپاولگرانه خود و اعمال نظمی جدید مبتنی بر غلبه طاغوت، باطل و قلدری بر تمامی جهان از هیچ تلاشی فروگذار نیست و با تعدی به یکی از ارکان نظامی و دفاعی کشور ناخواسته تفوق و برتری جمهوری اسلامی ایران در منطقه را اثبات کرد.
رئیس شورای امنیت کشور، واقعیت هرگونه تغییر و تحول در مناسبات منطقه، بدون نظر جمهوری اسلامی ایران را در این تصمیم دولت تروریستی آمریکا مهم توصیف کرد و گفت: علت عصبانیت و خشم غیرعقلانی این دولت تروریستی و رژیم‌های غاصب و فرتوت مزدورش از مردم ایران به‌واسطه پیروزی این مردم در مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام اهریمنی سلطه است و به همین دلیل با اقدامی که از پیش شکست خورده است، بار دیگر اوج عداوت خود با ایرانیان را نمایان ساختند.
قائم‌مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران حضور تمامی دلاورمردان نظامی و انتظامی از جمله پاسداران سپاهی در تمامی عرصه‌های مردمی را، ستودنی و تأثیرگذار دانست و گفت: بحران فراگیر سیل که بسیاری از نقاط کشور را درگیر و متأثر از خود کرده است، نشان داد که دلاورمردان نظامی جمهوری اسلامی ایران در مواقع حساس و بحرانی که مردم به کمک نیاز دارند، بدون توجه به ساختارهای سازمانی خود خالصانه و متواضعانه به خدمت مردم می‌پردازند و حضور عزیزان سپاهی در صحنه‌های امدادرسانی بر شدت خشم دولتمردان آمریکایی افزوده است. اما با هوشیاری، همبستگی و وحدت ملت ایران اعم از مردم و خدمتگزاران در عرصه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی شاهد شکست مفتضحانه دیگری برای آمریکا خواهیم بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزیر کشور آمریکا سپاه تروریست رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است

رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • اعتراف وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی