Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کيش - ايرنا- رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش گفت : اقدام احمقانه اخير آمريکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست سازمان هاي تروريستي، کار مهمي نيست و تنها موجب انسجام بيشتر بخش‌هاي مختلف در ايران مي شود.

به گزارش شامگاه سه شنبه ايرنا، غلامحسين مظفري در هشتاد و ششمين نشست شوراي اداري جزيره کيش افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي، ايران هميشه با اينگونه حرکت هاي خصمانه روبرو بوده که هيچگاه تغييري در مواضع انقلابي ايران ايجاد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: نظير اين اقدام در سپتامبر 2001 نيز از سوي آمريکا اتفاق افتاد که منجر به قوي‌تر شدن جبهه مقاومت مقابل استکبار شد و اکنون نيز همه بخش هاي جامعه با هر گرايش و سليقه اي خود را پاسدار و مدافع سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مي دانند.
رئيس شوراي اداري کيش خاطرنشان شد: بدون ترديد منشأ تمام اقدامات و جريان هاي تروريستي در منطقه، آمريکا و پشت صحنه آن رژيم صهيونيستي است و داعش و طالبان نيز برآمده از همين رويکرد هستند.
به گفته مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش، داعش و طالبان با کمک و پشتيباني مالي، اطلاعاتي و نظامي استکبار و ايادي منطقه‌اي آنان به راه افتاد و در نهايت هيچ يک از اهداف آنان را برآورده نکرد و اقدام اخير آمريکا در قبال سپاه نيز تنها مصرف داخلي و تبليغاتي و انتخاباتي براي آمريکا دارد.
*براي ميزباني از مهمانان نوروزي همه حاضر بودند
مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به گزارش عملکرد ستاد تسهيلات سفرهاي سفر نوروزي از تلاش هاي اعضاي اين ستاد و کميته هاي آن تقدير و اضافه کرد: براي ميزباني شايسته از مهمانان نوروزي همه بخش ها از جمله جامعه اصناف و بازاريان، هتلداران، بخش هاي خدماتي، انتظامي، حمل و نقل و عموم کيشوندان حاضر بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفتند.
مظفري ادامه داد: با استفاده از تجارب سال هاي گذشته و همچنين تجربه سفر هموطنان در تعطيلات بهمن ماه به کيش، امسال دستاوردها و موفقيت هاي بيشتري در ايام نوروز براي ميزباني از مسافران نوروزي به دست آمد.
وي اقدامات حوزه فناوري اطلاعات(آي تي)، راه اندازي اتاق کنترل هوشمند و بکارگيري دستگاه ايکس ري در مبادي ورودي را از جمله مواردي اعلام کرد که موجب رضايت بيشتر مسافران و تسهيل امور گردشگري شد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش فرهنگ سازي براي پاکيزگي و آراستگي هميشگي جزيره، کاهش مصرف پلاستيک و بهينه سازي سيستم حمل و نقل براي استفاده بيشتر از خودروهاي هيبريدي و انرژي هاي پاک را به عنوان اولويت هايي اعلام کرد که بايد در دستور کار قرار گيرد.
مظفري پيشنهاد داد: ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي به يک ستاد دائمي سفر در جزيره کيش تبديل شود و با برگزاري نشست هاي هميشگي و منظم و برنامه ريزي هاي مستمر، بهترين شرايط براي سفر مداوم هموطنان به جزيره کيش را فراهم کند.
*کمک 20ميليارد ريالي دو فعال بخش خصوصي جزيره کيش به سيل زدگان
رئيس شوراي اداري کيش همچنين با اشاره به موضوع سيل اخير که هموطنان در تعدادي از استان هاي کشور را درگير کرده است از آمادگي کامل کيش براي استفاده از حداکثر ظرفيت ها جهت کمک به هموطنان سيل زده خبر داد.
به گفته مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش يک شرکت خصوصي و مالک يکي از هتل هاي کيش هر يک مبلغ 10 ميليارد ريال جهت کمک به هموطنان سيل زده اختصاص داده اند و يکي ديگر از بازرگانان کيش نيز 4 هزار تخته پتو به مناطق سيل زده ارسال کرده است.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش همچنين از اهداي يک ماه حقوق خود براي کمک به سيل زدگان خبر داد و به ساير کارکنان و شاغلان بخش هاي مختلف نيز پيشنهاد داد به صورت داوطلبانه بخشي از حقوق خود را به اين امر اختصاص دهند.
وي با تأکيد بر ضرورت بسيج عمومي براي کمک به سيل زدگان خواستار ايجاد يک ستاد براي تداوم جمع آوري کمک ها شد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش در آخرين بخش از سخنان خود يادآور شد: شعار اعلام شده از سوي مقام معظم رهبري مبني بر رونق توليد، مبتني بر نياز واقعي جامعه به اشتغال و بهبود معيشت مردم است و همين نگاه، راهبرد و سياست اصلي سازمان منطقه آزاد کيش در سال جديد خواهد بود.
2094/1339
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، امیرعلی داوود مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: واردات قطعی این خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، لکسوس و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند دیگر توسط یکی از شرکت‌های معتبر واردات و صادرات ذیل رویه گمرکی بر اساس مصوبه هیأت وزیران برای واردات قطعی خودرو در ۲۳ دی ۱۴۰۲ به مناطق آزاد کشور انجام شده است.

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

وی ادامه داد: پس از ورود این خودروهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط شرکت طلوع طلایی کیش، مراحل ترخیص گمرکی و شماره گذاری آنها آغاز شده و پس از آن برای استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم، جزیره کیش و شبکه حمل و نقل عمومی این جزایر به فروش می‌رسند.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که اسفندماه سال گذشته میان مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت به امضا رسیده، بخشی از این خودروها پس از ورود به منطقه آزاد قشم، در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت عرضه خواهند شد. همچنین مذاکراتی با سایر مناطق آزاد کشور نیز برای عرضه این خودروها با رویه ترانزیت خارجی بین مناطق در حال انجام است.

داوود با بیان اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات قطعی این خودروها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور (ای.پی.ال) انجام شده است، افزود: تمامی مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور نیز اخذ شده و خودروهای یادشده دارای استانداردهای بین المللی (جی. سی. سی) و (سی. سی. سی) هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای وارداتی به صورت صفر کیلومتر و مدل ۲۰۲۴ هستند که واردات برخی از مدل‌ها مانند تویوتا کرولا و کرولا کراس، انواع ون مرسدس بنز، تویوتا سی اچ آر، تویوتا کمری، تویوتا لوین، تویوتا سیه‌نا، لکسوس یو. ایکس و ۱۸ مدل ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محموله‌های بعدی خودروهای واردات قطعی به فوریت و در روزهای آینده، وارد جزیره قشم خواهند شد.

کد خبر 849507 منبع: مهر برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد