Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :جوانان ما در دوران دفاع مقدس به واسطه نفوذ معنوی امام خمینی (ره) و ایجاد شور و شوق و اعتماد به نفس در آنها، بهترین جلوه مشارکت مردمی را در اداره کشور به منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش امتداد ، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در مراسم یادواره شهدای محله امامزاده قاسم(ع) که به مناسبت ولادت حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل عباس (ع) با حضور رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، معاونان و مدیران شهری این منطقه ، خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: شهدا و جانبازان با الگو گرفتن از سید الشهدا (ع) و ماه منیر بنی هاشم(ع) اوج عشق و وفاداری به اهداف و آرمانهای جامعه اسلامی را ، به تصویر کشیدند که ما در عصر کنونی بسیار نیازمند این روحیه عشق ورزی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی همچنین خاطر نشان ساخت : خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز، گنجینه های بی بدیلی هستند که ما خود را خدمتگزار آنها می دانیم و شرمنده جانبازان هستیم که معابر منطقه یک به دلیل وضعیت شیب مسیرها برای تردد بسیاری از این عزیزان مناسب سازی نشده است و امیدواریم بتوانیم این اقدام را در سال جدید به انجام برسانیم و در این راستا از رهنمودها و راهکارهای پیشنهادی آنان در اداره شهر بهره مند شویم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود