Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در این بیانیه  آورده است: این اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است که ملت نیز به برکت هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، در مقابل توطئه های شیطان بزرگ فریب نمی خورد. 

در این بیانیه آمده است: بدون شک این اقدام آمریکای جنایتکارعلیه سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خصوص سپاه مقتدر پاسخ دندان شکنی به شیطان بزرگ خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: کسانی که سپاه پاسداران را که از بدو پیروزی انقلاب تکیه گاه مظلومان ایران و جهان اسلام بوده را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده اند، خود بزرگترین تروریست های تاریخ بشر و تروریست پرور هستند و جنایت های آنها در سوریه، عراق، بحرین و یمن هیچ گاه از خاطره ها محو نمی شود. 

در ادامه این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران براساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نهضت امام راحل، درهر عرصه ای که کیان و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر بیفتد، حضور پیدا کرده و اجازه دست درازی به خاک وطن را به هیچ قدرتی نداده و نخواهند داد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پشتیبانی از حریم ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی اساس برنامه های سپاه پاسداران است و قدرت نظامی این نیروی انقلابی و مردمی خار چشم دشمنان اسلام است ومعلوم می شود استکبار جهانی ملت شریف و نهادهای انقلابی را هدف قرار داده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت ایران ضمن حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند، نیروهای مسلح خط قرمز ما هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی سپاه پاسداران گروه های تروریستی نماینده ولی فقیه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره طرح «زندگی با آیه‌ها»: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است؛ کار لازم ابتدایی فهم معانی کلام خداوند است.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود