Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید هزینه‌های باشگاهش برای برگزاری دیدار با الاهلی در کشور ثالث ۱۰ برابر دیدارهای خانگی است.

به گزارش ایسنا، ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس پس از برتری دو گله این تیم برابر الاهلی عربستان گفت: بازی خیلی خوبی بود. کادر فنی و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و برد به موقعی کسب کردیم.

او ادامه داد: بلیت‌فروشی جالب نبود و از رایگان بودن بازی اطلاعی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه می‌گویم وضع باشگاه خوب است و چون اگر نگوییم فایده‌ای ندارد چون کسی به ما کمک نمی‌کند. این سفر برای ما ۱۰ برابر هزینه داشت و آن را با یک دهم هزینه در تهران انجام می‌دادیم. تمام هزینه‌های سفر مثل حمل‌و نقل، پرواز، هتل و کرایه زمین دلاری بود. باید به فکر درآمدی ثابت برای این هزینه‌های ناگهانی باشیم. وزارت ورزش امکان کمک ندارد اما باید فکری به حال این هزینه‌ها شود. هزینه‌های انجام شده ۱۰ برابر است نکته بد این است که این ۱۰ برابر دلاری است نه ریالی. روز گذشته من با مشکل انتقال ارز مواجه شدم که این اتفاق خوبی نیست.

عرب اضافه کرد: من نامه‌ای را برای این هزینه‌ها برای وزرات ارسال کردم و نامه دیگری هم در این راستا ارسال کردیم. هزینه ناظران و داوران در این سفر با ما بود و مجبور بودیم یک هتل مجزا برای آن‌ها و یک هتل برای بازیکنان بگیریم. اگر این بازی در تهران برگزار می‌شد هزینه‌های ما کم‌تر بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایرج عرب تيم فوتبال پرسپوليس جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم

بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگا میهمان ژیرونا بود که این دیدار با نتیجه 4-2 به سود تیم میزبان تمام شد و بارسلونا رسما در این فصل بدون جام ماند. برخی هواداران بارسلونا به شکلی جالب و از روی تپه ها شاهد باخت تیم شان برابر ژیرونا بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کورواسود یوونتوس هم اعتصاب کرد: بازیکن غیرحرفه‌ای نمی‌خواهیم
  • چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا خرید؟
  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)