Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@13:19:03 GMT

حسین عبدالغنی: پرسپولیس بهتر بازی کرد و برد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۹۴۸۳

حسین عبدالغنی: پرسپولیس بهتر بازی کرد و برد

کاپیتان باتجربه و ۴۲ ساله تیم الاهلی عربستان در بازی دشوار برابر پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود هرچند در نهایت برابر نماینده ایران شکست خوردند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین عبدالغنی مدافع چپ قدیمی و با تجربه فوتبال عربستان و تیم الاهلی دیشب در ترکیب اصلی تیمش نمایش خوبی داشت و در دقایقی از بازی هم با ماریو بودیمیر مهاجم پرسپولیس در زمین درگیری پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان الاهلی بعد از این بازی گفت: «خدا را در هر حالی شاکر هستیم. ما بازی سختی داشتیم و سه امتیاز بازی را از دست دادیم، اما با توجه به تساوی السد و پاختاکور الان در این گروه همه تیم‌ها برای صعود شانس دارند.»

او در پاسخ به این سوال که از ابتدا مشخص نبود در ترکیب باشد، اما یکی از بهترین‌های این تیم در بازی امشب بود هم گفت: «ما تحت فشار زیادی هستیم و بازی‌های فشرده‌ای را برگزار می‌کنیم. بچه‌های ما در روز پیش یک مسابقه را انجام داده و دوروز دیگر هم یک مسابقه دیگر داریم. ما باید دو بازی برابر الهلال در لیگ عربستان و دور برگشت جام باشگاه‌های عربی بازی کنیم. این فشار‌ها باعث مصدومیت می‌شود، اما این‌ها عذر و بهانه‌ای برای این شکست نیستند.» او گفت: «حریف روبروی ما خیلی بهتر بازی کرد و مستحق برد بود.»

عبدالغنی همچنین در پاسخ به این حرف خبرنگار که با وجود انجام بازی در دبی انتظار پیروزی الاهلی می‌رفت هم گفت: «نه این درست نیست و نمی‌توان نتیجه بازی را حدس زد. پرسپولیس هم برای برد بازی کرد مثل ما و در نهایت آن‌ها توانستند به پیروزی برسند.»

کاپیتان الاهلی در پایان درباره داوری مسابقه هم گفت: «داوری خیلی خوبی امروز داشتیم. من مشکلی در داوری ندیدم، شاید چیزی اتفاق افتاده که من ندیدم، اما تا جایی که من دیدم داوری مشکلی نداشت.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالغنی حسین عبدالغنی الاهلی عربستان پرسپولیس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏