Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@01:00:43 GMT

کشف میلیاردی ارز قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۹۵۲۲

کشف میلیاردی ارز قاچاق

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار هوشنگ حسینی از کشف ۷۳۱ هزار و ۱۸۳ مانات، پول رایج کشور آذربایجان به ارزش بیش از ۵۴ میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی بیله‌سوار خبر داد اظهار داشت: در این عملیات ۷۳۱ هزار و ۱۸۳ مانات، پول رایج کشور "آذربایجان" به ارزش ۵۴ میلیارد و ۸۳۸ میلیون و ۷۲۵ هزار ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در رابطه با اخذ خارج از ضوابط قانونی ارز از مسافران آذری در شهرستان بیله سوار، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی‌های هدفمند و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کرده و موفق شدندوی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: متهم دستگیر شده و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کشف میلیاردی ارز قاچاق پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک آزمایشگاه در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نجف‌آباد مشخص شد فردی در حال ساخت و راه‌اندازی یک شرکت تولیدی مربوط به تجهیزات پزشکی بوده و اقدام به انبار کردن تعدادی دستگاه آزمایشگاهی به‌صورت انبوه کرده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و با شناسایی محل مورد نظر، مأموران انتظامی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به آنجا اعزام و طی بازدید و بازرسی به عمل آمده موفق به کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با شناسایی فرد متخلف، اقلام کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 751165

دیگر خبرها

  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • بیش از ۶ هزار نفر در فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مشارکت دارند
  • شناسایی ۱۸۵ هزار نفر واجد شرایط در حوزه انتخابیه شمال اردبیل
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • ارتقای درجه‌های ۷ شهرداری استان اردبیل
  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار