Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@10:32:28 GMT

رشد مراجعه مسافران نوروزی به هتل‌ آپارتمان ها

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۹۵۶۲

 محمد علی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها گفت: مراجعه مسافران به هتل آپارتمان‌ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد تخفیف برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود تصریح کرد: خوشبختانه وضع هتل‌ها در ایام نوروز نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ مهر با بیان اینکه سازمان تعزیرات و بهداشت بصورت مستمر بر هتل‌ها نظارت دارند اظهار کرد: خوشبختانه هیچ گونه تخلفی در هتل‌های تهران گزارش نشده است.

فرخ مهر، ضمن انتقاد از نقش فضای مجازی در رشد قارچ گونه هتل های غیرمجاز، گفت: از سازمان های ذی ربط انتظار می رود به ساماندهی این شرایط بپردازند.

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها با بیان اینکه در بسیاری از هتل‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه ایم تصریح کرد: هم اکنون جوانان و کارگران داخلی حاضر به انجام کار در بخش‌های حمل بار، نظافت واحد‌ها و آشپزخانه، خدمات رسانی به مسافران نیستند، رایزنی‌هایی درخصوص استفاده از نیروی انسانی خارجی برای کار در این بخش‌ها با سازمان‌های مربوطه انجام شده اما هنوز نتیجه‌ای بدست نیامده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال جدید وضع هتل آپارتمان‌ها بهبود یاید و مشکلی در زمینه بودجه و نیروی انسانی نداشته باشیم. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسافران ایام نوروز رشد نوروز تعزیرات فضای مجازی خدمات رسانی به مسافران نیروی انسانی بودجه مسافران نوروزی نوروز هتل آپارتمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد