Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بسیار بعید است خانمی را بچه‌بغل در حالی که پشت فرمان یک خودروی در حال حرکت نشسته باشد، دیده باشید.

به‌رغم طنز‌های رایج درباره رانندگی خانم‌ها، رانندگان خانم آن‌قدر عاقل هستند که هیچ‌گاه موقع رانندگی کودکشان را در آغوش نگیرند یا روی پای خود نگذارند.

نگارنده حتی تابه‌حال خانمی را ندیده که با آغوش‌بند‌های مخصوص حمل بچه، کودکی را به خود فیکس کرده و مشغول رانندگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مادر بیش از این‌ها نسبت به فرزندش دقیق و دلسوز است که او را این‌گونه به مخاظره بیندازد، همان‌گونه به راننده توصیه می‌شود هنگام رانندگی به فرمان خودرو نچسبد تا در صورت بروز حادثه کمتر آسیب ببیند.

به همین ترتیب اگر کودکی میان راننده و فرمان خودرو قرار گیرد، بیش از هر چیز اوست که در معرض خطر است و این خطر درصورت مجهز بودن خودرو به ایربگ دوچندان نیز خواهد شد.

تا جایی که سازندگان خودرو‌ها نیز در صورت تجهیز خودرو به کیسه هوا، بیش از پیش رانندگان را از نشاندن کودکان حتی روی صندلی شاگرد منع می‌کنند و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در صورت مشاهده حضور کودکان در قسمت جلوی خودرو آن را تخلف محسوب کرده و برایش جریمه لحاظ می‌کند.

اما چه باید گفت: وقتی برخلاف مادران، این تخلف که کاری بسیار غیرعاقلانه است، در موارد بسیاری از سوی پدران مشاهده می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خودرو کودکان پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو کودکان رانندگی تخلف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد