Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزاش جماران به نقل از خبرگزاری رویترز، «بنی گانتس» پیروزی خود را بر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی این رژیم که روز سه شنبه برگزار شد، اعلام کرد.

گانتش در حالی اعلام پیروزی کرد که دو نظر سنجی از میان سه نظر سنجی رای دهندگان پس از خروج شان از مراکز رای گیری نشان داد که حزب گانتس که وابسته به جریان میانه روست تعداد بیشتری از کرسی های کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب«آبی و سفید» به رهبری گانتس در بیانیه ای اعلام کرد« پیروز شدیم». هنوز هیچ واکنش فوری توسط حزب«لیکود» به رهبری نتانیاهو صادر نشده است.

در همین حال، دو نظر سنجی آرای رای دهندگان نشان داد که مجموعه احزاب راستگرا به رهبری نتانیاهو اکثریت آرا را از آن خود کرده است. یک نظر سنجی دیگر نیز نشان داد که آرای این مجموعه احزاب با احزاب چپگرای میانه رو برابر می شود که در این صورت گانتس برای تشکیل دولت ائتلافی باید با آنها ائتلاف کند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انتخابات اسرائیل بنیامین نتانیاهو بنی گانتس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، «شیمی شیفر» تحلیلگر صهیونیست در روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که هیچ دلیل منطقی برای ادامه جنگ در غزه وجود ندارد و زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود.

شیفر تصریح کرد که پس از گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ، نتانیاهو و گانتز به ما وعده می‌دهند که نبرد در رفح به شکست حماس منجر خواهد شد، اما چنین چیزی ممکن نیست و خلاصه بگوییم ما اکنون برای پایان جنگی که از تاسیس این رژیم بی‌سابقه بوده و موجب آوارگی صد هزار اسرائیلی شده، باید بهای مطلوب را بپردازیم و اسرا را به هر بهایی شده، از غزه بازگردانیم.

وی گفت: به همین خاطر می‌گویم: بس است ما باید کابینه شرور نتانیاهو را که با نپذیرفتن مسئولیت فاجعه هفتم اکتبر ما را به سمت پرتگاه نابودی پیش می‌برد، کنار بگذاریم.

در روزهای اخیر بسیاری از محافل صهیونیستی خواهان پایان جنگ علیه غزه شده اند اما به نظر می رسد نتانیاهو با توجه به عدم تحقق هیچ دستاوردی در این جنگ و همچنین شکست در عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق، پایان جنگ را به معنای پایان حیات سیاسی خود می داند.

کد خبر 6091408 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند