Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@12:01:47 GMT

اعلام وضعیت اضطرار بهداشتی در نیویورک به دلیل شیوع سرخک

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۹۹۴۵

اعلام وضعیت اضطرار بهداشتی در نیویورک به دلیل شیوع سرخک

مقام‌های شهر نیویورک به دلیل شیوع بیماری سرخک در این شهر وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، شیوع بیماری سرخک در میان اجتماع یهودیان ارتودوکس در محله «بروکلین» در شهر نیویورک مقامات شهر را وادار کرده وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام کنند.

رسانه‌های آمریکایی امروز سه‌شنبه گزارش داده‌اند ساکنان این شهر بایستی یا واکسن بزنند و یا ۱۰۰۰ دلار جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

عوارض احتمالی واکسن سه گانه

ویروس بسیار مسری سرخک که می‌تواند مرگبار باشد از ماه اکتبر ۲۸۵ بیمار از جمله ۲۴۶ کودک را به این بیماری مبتلا کرده است. ۲۱ نفر در بیمارستان بستری شده‌اند که ۵ نفر از آنها نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند.

«بیل دی بلاسیو»، شهردار نیویورک از احتمال گسترش سریع این بیماری با توجه به فرا رسیدن عید «پِسَح» و افزایش دیدو بازدیدهای خانواده‌های یهودیان خبر داد.

او گفت: «این بیماری می‌تواند گسترش پیدا کند چون به زودی عید پسح فرا می‌رسد و خانواده‌ها گرد هم جمع می‌شوند. بنابراین ما داریم گام‌های فوری برمی‌داریم تا مطمئن شویم می‌توانیم جلوی این واقعه را بگیریم.»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل آمریکا سرخ کردن وضعیت اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان