Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@12:51:27 GMT

گزینه عراقی استقلالی‌ها در یک‌قدمی ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۰۳۳۶

زمستان گذشته باشگاه استقلال به درخواست مربی آلمانی پروسه خرید یکی دیگر از ستاره‌های جوان تیم ملی عراق را به شدت پیگیری کرد، اما در گام آخر خواسته مالی باشگاه این بازیکن و همین‌طور مشکلاتی که صفا هادی در خروج از عراق داشت، استقلالی‌ها را در شکار این بازیکن ناکام گذاشت.

وینفرد شفر علاقه خاصی به صفا هادی ۲۰ ساله در پست هافبک دفاعی دارد از همین رو سران باشگاه تصمیم گرفتند در پنجره تابستانی زمینه جذب ستاره جوان الزورا را فراهم کنند غافل از اینکه بازی‌های خوب صفا هادی با تیم ملی و باشگاه الزورا مشتریان دیگری نیز برای او در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های عراق اعلام کردند دو باشگاه سرشناس ترکیه‌ای از جمله آنتالیا اسپور و کایسری اسپور به شدت در حال مذاکره با الزورا و خود صفا هادی هستند تا با اتمام این فصل از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های عراق، قرارداد بلندمدتی با ستاره ۲۰ ساله به امضا برسانند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای جذب ستاره مدنظر سرمربی آلمانی در تابستان کار بسیار سختی پیش رو داشته باشند به خصوص که بازیکنان عراقی نشان دادند علاقه زیادی به بازی در ترکیه دارند و حضور در این کشور را به سایر کشور‌های منطقه ترجیح می‌دهند. مسلماً اگر وینفرد شفر روی نیمکت استقلال ابقا شود این مربی در تابستان شدیداً پیگیر جذب صفا هادی خواهد بود، چون بعد از جدایی امید ابراهیمی، شفر به دنبال بازیکنی با خصوصیات فرمانده سابق آبی‌ها در میانه میدان است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی عراق بازی ترکیه استقلال استقلال ترکیه تیم ملی عراق صفا هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده ثبتی روستای تاریخی فهرج با بافت تاریخی سنتی و با تکیه بر گردشگری تاریخی و طبیعی و به ویژه گردشگری اقتصادی قرار است در کنار ۸ روستای دیگر از کشورمان به عنوان کاندیدای دهکده جهانی در یونسکو مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر شاهد انجام اقدامات شاخصی از مرمت بناها گرفته تا معرفی جذابیت‌های طبیعی و کشاورزی این روستا هستیم چرا که این روستا قابلیت دست یافتن به این ویژگی مهم را دارد.

کد خبر 6097680

دیگر خبرها

  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه