Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:08:28 GMT

747 طرح اشتغال روستایی در قزوین تسهیلات دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۰۶۳۰

747 طرح اشتغال روستایی در قزوین تسهیلات دریافت کردند

قزوین – ایرنا - معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: در سال 97 ، 747 طرح اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری در قزوین هزار و 493 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات برای اشتغال 2 هزار و 996 نفر دریافت کردند.

ناصر شفیع آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمار پرداختی در شهرستان ها اضافه کرد: در آبیک 36 طرح به مبلغ 176 میلیارد و 120 میلیون ریال برای اشتغال 323 نفر، در بویین زهرا 206 طرح به مبلغ 431 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اشتغال 798 نفر، در البرز 40 طرح به مبلغ 83 میلیارد و 530 میلیون ریال برای اشتغال 178 نفر، در تاکستان 112 طرح به مبلغ 304 میلیارد و 50 میلیون ریال برای اشتغال 680 نفر، در شهرستان قزوین 172 طرح به مبلغ 432 میلیارد و 810 میلیون ریال برای اشتغال 736 نفر و در آوج مبلغ 65 میلیارد ریال برای اشتغال 281 نفر در سال 97 پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کل اعتبار ابلاغی به استان در مشاغل خانگی 160 میلیارد ریال بود، اضافه کرد: در این زمینه 139 میلیارد ریال پرونده دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شد و حدود 97 میلیارد ریال بالغ بر 70 درصد پرداخت شد.
شفیع آبادی با اشاره به برگزاری 29 جلسه کارگروه اشتغال در سطح استان طی سال 97 افزود: در سطح شهرستان های استان نیز به ترتیب آبیک و بویین زهرا هرکدام 9 جلسه، آوج و البرز هر کدام هفت جلسه،تاکستان 6 جلسه و شهرستان قزوین 23 جلسه کارگروه اشتغال را برگزار کردند که نقش موثری در رصد برنامه ها و دسترسی به اهداف پیش بینی شده اشتغال داشت.
در سال گذشته ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در قزوین هدف گذاری شده بود که حدود 102 درصد تحقق یافت.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال اشتغال روستايي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۴.۰۸۴ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ نشان دهنده رشد تسهیلات ازدواج به میزان ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در ادامه تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۱.۵۵۴ همت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به متقاضیان پرداخت شده است که نشان دهنده ۲۳ درصد رشد بابت تسهیلات فرزندآوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱ تا تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، تعداد ۵۰۰ هزار و ۵۵۶ نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، ۴۴۱ هزار و ۷۶۷ نفر به مبلغ ۳۳.۴ همت تسهیلات دریافت کرده اند.

صحابی با اشاره به آمار وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی تا تاریخ ۰۹/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ تعداد ۱.۳۳۰.۷۹۵ نفر متقاضی جهت اخذ تسهیلات مزبور به بانک‌های عامل مراجعه کردند که از این تعداد، ۴۶۱.۴۴۲ نفر (در حدود ۳۵ درصد) بنا به دلایل درج شده در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک موردنیاز، نداشتن وثایق قابل‌قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و....، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف می‌باشند.

براین اساس، حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۶۹،۳۵۳ نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۷۹۳،۷۳۲ نفر (در حدود ۹۱ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۴‏‏‏‏‏‏/۲۶۶ هزار میلیارد تومان شدند.‏‏

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه