Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:07:33 GMT

آخرین التماس‌های نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۰۹۲۲

آخرین التماس‌های نتانیاهو

نتانیاهو که برای بازدید میدانی از انتخابات، به اشدود رفته بود با دریافت اطلاعاتی در خصوص استقبال پایین رأی دهندگان از لیکود در توئیتر خود از حامیانش خواست تا دیر نشده پای صندوق های رأی بیایند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو در آخرین ساعات انتخابات از حامیان حزبش خواست هر چه زودتر پای صندوق های رأی بروند و به احزاب راستگرا به ویژه حزب لیکود رأی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو در حساب توئیترش نوشت: در راستای فعالیت های لیکود، وقتی وارد اشدود شدم اطلاعات حساسی در خصوص درصد پایین استقبال رأی دهندگان نسبت به لیکود دریافت کردم لذا حضور در عرصه میدانی را سریعا رها کردم و برای برگزاری یک جلسه فوق العاده به قدس رفتم.

بیشتر بخوانید:

دروغ جدید نتانیاهو درباره سوریه

او در ادامه نوشت، باید راستگرایان را حفظ کنیم، وقت زیادی باقی نمانده است درهای حوزه های انتخابی تا چند ساعت دیگر بسته خواهد شد. او خطاب به حامیانش گفت: «برای رأی دادن بیرون بیایید اگر نه یک دولت چپگرا خواهیم داشت.»

نتانیاهو که در نظرسنجی ها به شدت تنزل جایگاه یافته است سخت در هراس است که او و حزبش نتوانند جایگاه فعلی را به دست آورند و یک حکومت چپگرا روی کار بیاید. او به همراه هم حزبی هایش هم یک نشست فوق العاده پیش از انتخابات برگزار کرد و از آنها خواسته بود خود را برای احتمال از دست دادن قدرت آماده کنند. 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اسرائیل انتخابات اسرائیل بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود نقدینگی ۸۵۳ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد ورود هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود و ارزش معاملات خرد حدود ۲۱ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومانی برای بازار ثبت شد.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت چهار روز یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۴۱۳، ۶۲۰، ۳۷۱ و ۵۱۶ میلیارد تومان ورود نقدینگی را شاهد بودند و در یک روز کاری یعنی شنبه هزار و ۶۷ میلیارد تومان نقدینگی از این صندوق‌ها خارج شد.

گفتنی است، طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • محرک جدید بورس
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند