Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@20:36:15 GMT

درگیری مسلحانه با ۳ قاچاقچی مواد مخدر در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۰۹۹۵

درگیری مسلحانه با ۳ قاچاقچی مواد مخدر در بوشهر

ساعت24 -فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات اطلاعاتی که منجر به درگیری مسلحانه و تبادل آتش بین پلیس و سوداگران مرگ شد 200 کیلوگرم تریاک کشف و 3 قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و اشراف عملیاتی پلیس تحرکات یک باند حرفه‌ای ترانزیت مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شب 16 فروردین ماه، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گناوه، مسیر انتقال مواد مخدر که از محور جنوب به شمال در تردد بودند را تحت کنترل درآورده که در سه راهی بندر ریگ، 2 دستگاه خودرو قاچاقچیان شناسایی شد.

سردار واعظی افزود: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت خود، حرکات مارپیچ و تیراندازی به سمت پلیس قصد فرار داشتند که با تیراندازی متقابل پلیس و هدف قرار گرفتن لاستیک خودروها، هر 2 دستگاه خودرو متوقف شدند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودروها با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند، تصریح کرد: از این باند 200 کیلوگرم تریاک که به صورت بسته بندی جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با ادامه عملیات پلیس، ساعتی بعد 2 نفر از اعضای باند و کمتر از 24 ساعت بعد یکی دیگر از اعضاء و عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند از 3 استان همجوار تشکیل و محموله مواد مخدر نیز از یک استان همسایه وارد بوشهر شده بود.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بوشهر درگیری مسلحانه دستگیری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد