Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:00:37 GMT

نخل های خیس/فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۱۱۸۸

نخل های خیس/فیلم

‍‍‍‍‍‍

آنچه از حمیدیه اهواز ندیده اید را در این ویدئوی کوتاه مشاهده کنید.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گزارش مستند «نخل های خیس» کاری از مرکز متنای سازمان بسیج مستضعفین استان قزوین است.

۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ فروردين | ساعت:08:57 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم سیل خوزستان اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار زیر سقف آسمان/فیلم شب گذشته اهواز چگونه در خاموشی فرو نرفت!/فیلم شوخی جهادگران بسیجی در مناطق سیل زده با مصوبه اخیر آمریکا/ فیلم روایت یک هموطن پلدختری از مواجهه نیروهای نظامی با سیل/فیلم مردم ایران حمایت خود از سپاه را اعلام می کنند/ همه ایران سپاهی است+فیلم صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 عملیات الی بیت‌المقدس یا عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در خلال جنگ ایران و عراق بود. رزمندگان ایرانی با توان ۱۳۰ هزار سرباز در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ به مصاف هم رفتند و به پیروزی قاطع ایران در ۳ خرداد ۱۳۶۱ انجامید. بازپس‌گیری ۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک ایران، خارج کردن شهرهای اهواز، حمیدیه و سوسنگرد از برد توپخانه عراق، تأمین مرز بین‌المللی و آزادسازی جاده اهواز-خرمشهر مهم‌ترین دستاوردهای عملیات بیت المقدس بود. جریان این عملیات تاریخی را در این ویدیو می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی