Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان، اقدام اخیر ترامپ را مخاطره آفرین و اشتباه برای آمریکا و روابط بین الملل برشمرد و گفت: این اقدامِ بحران‌زا و اشتباه، هیچ سود و فرجامی برای این کشور به ویژه در منطقه در پی نخواهد داشت.

علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا در تحریم سپاه پاسداران، بیان کرد: این اقدام نشات گرفته از لابی و نفوذ رژیم صهیونیستی و اغوای برخی از دولت های ارتجاعی منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: اقدام آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران از بی‌خردی و خیره‌سری رئیس جمهوری این کشور و تیم سیاسی و امنیتی ترامپ است.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از دل مردم این سرزمین است، خاطرنشان کرد: رشادت ها و مجاهدت های بی نظیر و خالصانه این نهاد در طول هشت سال دفاع مقدس سبب محبوبیت در میان ملت ایران شده است.
آشناگر، به نقشه ها و اقدام های شوم آمریکا در تشکیل گروه های تکفیری مانند داعش در خاورمیانه برای تحکیم سلطه‌گری خود در منطقه اشاره و بیان کرد: این کشور با حمایت از گروه های تروریستی موجب گسترش قتل، خشونت و ناامنی در سراسر منطقه شد، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رشادت و ایثارگری از مردم مظلوم کشورهای عراق و سوریه در برابر دولت خودخوانده داعش، دفاع کرد.
استاندار سمنان با اشاره به مانع شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تسلط گروه های تکفیری بر 2 کشور منطقه، اظهار داشت: اقدام ها و رشادت های این نهاد بود که به حضور گروه های تکفیری در منطقه خاورمیانه پایان داد.
وی گفت: اقدام غیرمنطقی و غیردیپلماتیک آمریکا نشانگر عصبانیت و ناکامی این کشور در منطقه و دشمنی با انقلاب اسلامی است.
آشناگر یادآور شد: تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا سبب افزایش محبوبیت این نهاد مردمی در میان جامعه ایرانی می شود.
استاندار سمنان افزود: این اقدام نسنجیده ترامپ، تقویت وحدت، همدلی و همبستگی بین آحاد جامعه، گروه ها و احزاب مختلف سیاسی کشور را در پی دارد.
آشناگر در ادامه ضمن تبریک میلاد با سعادت اباعبدالله الحسین(ع) روز پاسدار را به مردم عزیز و سبزپوشان سپاه پاسداران تبریک گفت.
ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
9891/7408/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار سپاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد