Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@23:03:00 GMT

امحاء ۲۰۰ کیلو گوشت فاسد در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۱۷۲۳

امحاء ۲۰۰ کیلو گوشت فاسد در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

باشگاه خبرنگاران: محمدعلی اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد: طرح‌های نوروزی ما از روز ۷ سال ۹۷ اسفند آغاز شد و تا پایان روز ۱۶ فروردین سال ۹۸ ادامه داشت.

وی با بیان اینکه گشت‌ها با حضور نمایندگان دادستانی صورت گرفت، افزود: ۸۵۰ اکیپ گشت را به سطح شهر تهران اعزام کردیم و ۵ هزار و ۳۲۲ بازرسی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و ۲۳ فقره پرونده تشکیل شد، تصریح کرد: متخلفان در مجموع ۸۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

اسفنانی با بیان اینکه گشت‌های ما در اکثر رستوران‌ها، مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها فعال بودند، اظهار کرد: در برخی اماکن با عرضه گوشت فاسد مواجه شدیم که همگی در محل عرضه امحا شدند.

وی با اشاره به اینکه روزانه بین ۹۰۰ تا هزار تن گوشت مرغ با قیمت مصوب در پایتخت توزیع شد، گفت: در ایام نوروز حدود ۲ تن مواد غذایی فاسد را معدوم کردیم.

اسفنانی با اشاره به اینکه یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به فروش گوشت قرمز فاسد کرده بود، تاکید کرد: ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد را امحاء کردیم و قسمت فروش آن فروشگاه نیز پلمپ شد.

مدیر کل تعزیرات استان تهران در خصوص اعلام سقف قیمت بلیط‌های شرکت‌های هواپیمایی گفت: از فعالیت پرواز‌های چارتری جلوگیری شد و خریدار بلیط هواپیما حق دارد بداند چه سقفی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دو پرونده هم در مورد گوشی‌های تلفن همراه وجود داشت، اظهار کرد: در یک مورد با متخلفان ۵۷ هزار فقره گران‌فروشی برخورد شد و جریمه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برایشان وصول شد.

مدیر کل تعزیرات استان تهران ادامه داد: در موردی دیگر متخلفان ۵۰۰ هزار و ۱۸۰ تلفن را گران فروخته بودند که جریمه ۶ میلیارد تومانی برایشان صادر شد.

اسفنانی با بیان اینکه تعزیرات به هیچ عنوان گوشی تلفن همراه را توقیف نمی‌کند و صلاحیت ما در بحث گرانفروشی است، خاطرنشان کرد: بخشی از تلفن‌های کشف شده توسط قوه قضاییه توقیف شده بود که مسئولان مربوطه در حال بررسی پرونده‌ها هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اسفنانی تعزیرات حکومتی گوشت قرمز فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه

یوسف شعبانی گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۲۷۶ پایانه فروشگاهی صنفی و ۱۷۳ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می‌کنند.

او گفت: تاکنون ۴۹۱ هزار و ۵۱۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالا‌های اساسی کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیک تاثیر مثبتی در تامین سبد معیشتی خانوار داشته و بدون تزریق نقدینگی کمک می‌کند تا مردم بتوانند از طریق کالابرگ الکترونیکی بخشی از مایحتاج ضروری خود را تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • فیلم| زنجیره انسانی دانشگاه شیکاگو برای حمایت از غزه
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای