Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:25:09 GMT

خیران وسایل زندگی سیلزدگان را تامین کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۱۹۱۴

خیران وسایل زندگی سیلزدگان را تامین کنند

گودرز امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نخستین روزهای وقوع سیلاب توجه مردم و خیران به سمت و سوی تامین مواد غذایی معطوف شد و به همین دلیل در حال حاضر مشکلی در خصوص اقلام خوراکی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: مردم و خیران دقت کنند اقلام مورد نیاز کنونی سیلزدگان وسایل زندگی، فرش، پوشاک و مواد شوینده و بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از همکاری مردم در تامین مایحتاج اقلام مورد نیاز سیلزدگان تصریح کرد: باید کمک های مردمی هدفمند شود تا بتوان بخشی از وسایل زندگی سیلزدگان را از این طریق تامین نمود.
معاون استاندار لرستان همچنین از مغایرت برخی آمارها انتقاد کرد وگفت: در برخی مواد گزارش های مردمی یا بخشداران با آنچه عنوان می شود تفاوت دارد که برای رفع این مساله مدیران باید ارتباط مستمری با بخشداران داشته باشند.
امیری گفت: به همین منظور یک نفر باید به عنوان رابط بحران هر دستگاه با ستاد بحران استان معرفی شود تا امارها به روز و مستند باشد چراکه اساس هر اقدامی آمار و اطلاعات است.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه جاری رودخانه شهر و روستاهای مختلف لرستان طغیان و سد مروک درود نیز سرریز کرد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 30 هزار میلیارد ریال است و تا کنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل فرش کمک های مردمی مواد غذایی سیل زدگان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است