Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجتبی بیگی در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره 2هزار شهید هنرمند کشور ، گفت: از بیستم تا بیست و هفتم فروردین به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی، هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

وی، افزود: سه شنبه 20 فروردین اولین روز هفته هنر انقلاب اسلامی با عنوان " باکاروان ولایت" نامگذاری شده و هنرمندان بسیجی با ائمه جمعه دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگی ادامه داد: چهارشنبه 21 فروردین دومین روز هفته هنر انقلاب اسلامی با عنوان" با طلایه داران آثار و هنر" نامگذاری شده و دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، هنرمندان جانباز و هنرمندان پیشکسوت در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سومین روز هفته هنر انقلاب اسلامی(پنج شنبه22 فروردین) نیز با عنوان " میعادی دوباره" نامگذاری گردیده و غبارروبی مزار مطهر شهدای هنرمند انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، ساعت 10 صبح در گلزار شهدای شهرکرد برگزار و برنامه  عصر شعر ماهباران ساعت 15 در مجتمع تفریحی کوثر سامان اجرا می شود.

بیگی گفت: روز جمعه 23 فروردین چهارمین رو هفته هنر انقلاب اسلامی " ساعت قرار" نام دارد که در این روز هنرمندان بسیجی به صورت منسجم در نماز عبادی سیاسی جمعه سراسر استان شرکت می کنند و به اجرای برنامه های هنری می پردازند.

وی، افزود: پنجمین روز هفته هنر انقلاب اسلامی(شنبه 24 فروردین) " رویش های هنر انقلاب" نام گرفته و در این روز همایش هنر شیدایی در هنرستان فرزانه شهرکرد ساعت 10 صبح برگزار و از هنرمندان ارزشی و انقلابی تجلیل می شود و از آثار هنری و ادبی هنرمندان بسیجی رونمایی خواهد شد.

بیگی یادآور شد: در ششمین روز هفته هنر انقلاب اسلامی(یک شنبه 25 فروردین) با عنوان" گام دوم" نیز نشست علمی تخصصی هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر با هدف احصاء نقش و وظیفه هنرمندان بسیجی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، در صدا و سیما برگزار می شود.

گفتنی است: هفتمین روز هفته هنر انقلاب اسلامی(دوشنبه26 فروردین) نیز با عنوان" هنر در سنگر عشق) با اردوهای جهادی هنری و محرومیت زدایی و خدمت رسانی در منطقه عشایری بازفت استان چهارمحال و بختیاری همراه است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: هفته هنر انقلاب اسلامی بسیج هنرمندان شهید آوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته کار و کارگر و جایگاه این قشر زحمتکش، افزود: کارگران یکی از مولفه‌های مهم در تحقق سال و اقتصاد مقاومتی هستند.
امام جمعه سمنان بیان کرد: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکرد‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان در تحقق رونق اقتصادی است.
وی با گرامیداشت روز معلم از آنان به عنوان افسران عرصه دانش یاد کرد و افزود: آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمانی که به تازگی به جمع فرهنگیان ملحق می‌شوند، با اهتمام پیگیری شود، چرا که آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز فتح اندلس، افزود: اندلس روزگاری به عنوان یک مرکز اسلامی بود، اما بعد از ۸۰۰ سال به دلایلی از عزت به ذلت رسید و باید از این واقعه و روش دشمنان در انحطاط اندلس درس گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، ایجاد انحطاط اخلاقی و ترویج فساد و فحشا از جمله عوامل انحطاط اندلس بود و در این برهه از زمان نیز دشمنان با این ۲ راهبرد به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب بود.
وی پرتاب موشک ایرانی به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشور‌های مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی به دست مردم کشور‌های مختلف نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانایی حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت، کشت فرا سرزمینی در وسعت یک میلیون هکتار از جمله افتخارات ایران است.
امام جمعه سمنان با گرامیداشت روز ورزش زورخانه‌ای، افزود: برای ترغیب جوانان به این ورزش باستانی تلاش شود.

دیگر خبرها

  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • گرامیداشت روز معلم
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم