Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@23:42:12 GMT

جانبازان؛ میراث گران‌بهای انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۱۹۷۶

جانبازان؛ میراث گران‌بهای انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 21 فروردین ماه به مناسبت روز جانباز با خانواده جانبازان صابر صادقی جانباز 70 درصدی، ابراهیم زارعی جانباز 60 درصدی و صاحب کریمی جانباز 40 درصدی دیدار و در این دیدار اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این یادگاران انقلاب و خانواده‌های آن‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تأکید کرد: امروز امنیت آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.
وی با اشاره به اینکه پاداش معنوی این غیورمردان نزد خدا محفوظ است، بیان کرد: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: از جمله سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کلان، پیوند مناسبت‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس با اعیاد مذهبی است، یکی از این مناسبت‌ها، پیوند بزرگداشت جانبازان سرافراز با میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز است که در این زمینه، بنیاد هرساله برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغاتی را در سراسر کشور برگزار می‌کند.
رضا نجفی از وجود بیش از 9 هزار جانباز در این استان خبر داد و افزود: حمایت و ارائه خدمات به جامعه جانبازان استان به از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره‌کل است.
وی با اشاره به رشادت‌های جانبازان و ایثارگران در دفاع از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی یادآور شد: مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان مدیون شجاعت و صلابت جانبازان هستیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی آیت الله حسینی شاهرودی روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه دختران چادری از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

این رویداد فرهنگی هنری با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه بازی و سرگرمی برای دختران به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان، به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی است.

رویداد مذکور از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ تا ۲۰ در پل پیروزی واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می شود.

کد خبر 6100474 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • تخصیص ارز ترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری