Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@01:16:46 GMT

استقلال بزرگی‌اش در آسیا را به رخ کشید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۲۰۰۰

استقلال بزرگی‌اش در آسیا را به رخ کشید

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در روزی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد، استقلال الهلال را شکست داد تا بار دیگر بزرگی‌اش را در آسیا ثابت کند.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور اظهار داشت: استقلالی بسیار باهوش و با برنامه را مقابل الهلال دیدیم. وقتی بچه‌های ما تیمی مثل الهلال که مدعی قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان آسیا می‌باشد را این طور مقتدرانه شکست می‌دهند، یعنی باهوش و با برنامه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: قبل از بازی کمتر کسی فکرش را می‌کرد که استقلال از این میدان برنده خارج شود. اما آبی پوشان این غیر ممکن را با تلاش و کوشش ممکن کردند تا یک بار دیگر ثابت کنند تیم بزرگی در آسیا هستند.

وی افزود: استقلال همیشه در آسیا بزرگی‌اش را ثابت کرده و این بار هم این اتفاق افتاد. آن هم در بهترین زمان ممکن.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: استقلال این اواخر به خاطر اتفاقات دربی دچار حاشیه‌هایی شده بود که این پیروزی به موقع باعث شد تا حاشیه‌ها هم جمع شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال باشگاه الهلال را به هم ریخت!

اکبرپور در خصوص غیبت چند بازیکن بزرگ و تأثیرگذار استقلال در این بازی بیان داشت: همه بازیکنان استقلال بزرگ و تأثیرگذار هستند و اصلاً بازیکنی که یک سری حداقل‌ها را نداشته باشد نمی‌تواند به این تیم برسد. حتی نفر سی‌اُم تیم استقلال هم بازیکن بزرگی است. اما در هر بازی فقط ۱۱ نفر به زمین می‌روند و نهایتاً ۳ نفر هم تعویض می‌شوند که این انتخاب‌ها دست سرمربی است و دلیل نمی‌شود اگر یک بازیکن در ترکیب نباشد توانمندی کمتری دارد.

پیشکسوت استقلال گفت: بازی با الهلال مشخص کرد استقلال بازیکنان خوب زیادی دارد. غیبت هیچ بازیکنی در این بازی محسوس نبود.

اکبرپور در خصوص شانس آبی پوشان برای صعود از گروه مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: این پیروزی هم شانس استقلال را برای صعود از این گروه زیاد کرد و هم به طور کلی تیم را به از بحران خارج کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال علیرضا اکبرپور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین