Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ امیر جمشید نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران آمار ورود و خروج سال 97 مسافران را از پایانه های مسافربری شهر سنندج اعلام کرد و گفت: سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمال غرب است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: این سازمان در راستای رسالت کاری خود که همانا سفری ایمن و آرام برای مسافران و شهروندان بوده تمام توان خود را به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسافران از طریق پایانه مسافربری سنندج با 136 دستگاه اتوبوس و 162 دستگاه مینی بوس و 349 دستگاه سواری در قالب 24 تعاونی جابجا می شوند.

وی از جابجایی بیش از سه میلیون و 376 هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد مسافر یک میلیون و 985 هزار و247 مسافر به صورت درون استانی و یک میلیون و 390 هزارو 834 مسافر به صورت برون استانی جابجا شده اند.

جمشید نژاد عنوان کرد: سال گذشته 884 هزار و 88 مسافر با اتوبوس، یک میلیون 363 هزار و 198 مسافر با مینی بوس و یک میلیون 128 هزار و 825 مسافر هم با خودرو سواری جابجا شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس خودرو سازمان حمل و نقل شهرداری مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران با اجرای "طرح ماندگار" گام دیگری در راستای ارائه خدمات و محصولات متمایز بانکی برداشت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟