Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمان برزگر روزچهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: جشنواره جهانی 'The Lift-Off Session' بصورت ماهانه در یکی از شهرهای نیویورک، لندن، سیدنی، منچستر، ملبورن، آمستردام، برلین، تورنتو، توکیو، پاریس برگزار می شود.
وی بیان کرد: دراین جشنواره هرماه پنج فیلم برتر انتخاب شده و درپایان سال فیلم های منتخب با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برزگر ادامه داد: جوایز این جشنواره برای فیلم های منتخب حمایتی بوده بدین معنی که به صورت حمایت در تولید فیلم بعدی فیلمساز یا بازاریابی برای پخش فیلم ها در دنیا را در بر می گیرد.
وی یادآور شد: فیلم هنوز چشم های تو پیش از این نیز موفق به حضور در چندین جشنواره بین المللی شده بود.
برزگر اظهارداشت: داستان این انیمیشن رویای جوانی است که در خیالش قصه ای شکل می گیرد.
وی افزود: حمید حق جو کارگردان، انیماتور و مسئول جلوه‌های ویژه بصری این اثر دانش‌آموخته دوره یک ساله فیلم سازی انجمن سینمای جوانان بوشهراست.
حق جو ساخت چند فیلم کوتاه و انیمیشن برای کشورهای مختلف وتولید چند نماهنگ و مستند و مسئول جلوه های ویژه فیلم و مستند های سینمایی و ساخت اپلیکیشن های جشنواره های سینمایی و موسیقی را در کارنامه هنری خود دارد.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انیمیشن جشنواره بین المللی لندن موسیقی نیویورک 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم

سراب گیان یکی از زیباترین و پر آب‌ترین و از جاذبه‌های بکر و طبیعی استان همدان است که در نزدیکی شهرستان نهاوند واقع شده است. وجود چشمه، تپه باستانی گیان، آبشار، درختان چنار کهن و جنگل به زیبایی این منطقه افزوده است، این منطقه آب و هوای بسیار خنکی دارد و توجه طبیعت دوستان را به سوی خود جلب کرده است. در فصل بهار و تابستان میزبان گردشگرانی بسیاری است.

گیان در زبان کردی به معنای جان است و یکی از دلایل نامگذاری این منطقه زیباییهای ویژه آن است به همین دلیل آن را سراب جان نیز می نامند.

شهروند خبرنگار ما بخش‌هایی از طبیعت زیبای سراب گیان را به نمایش گذاشت که تماشای آن خالی از لطف نیست.

منبع: حسین سهرابی - همدان

بیشتر بخوانید:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • نمایی از جاری‌شدن آبشارهای «مخملکوه» لرستان
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی