Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان، با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان زنجان، سجاد صنعتی‌منفرد اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب  100امام خمینی(ره)، پروژه  های عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه، این پروژه های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، بازسازی و مسکن روستایی ومسکن شهری به بهره برداری خواهد رسید، افزود: برای اجرای این پروژه ها، اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه، در این ایام، پروژه مسکونی  26واحدی نگین شهرستان خرمدره با اعتبار 19000 میلیون ریال  و 6 واحدی شهرستان طارم نیز با اعتبار 7000 میلیون ریال با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح می شود، ادامه داد: همچنین پروژه مسکونی  288 واحدی گلشهر زنجان ، 25 واحدی شهرستان سلطانیه، 18 واحدی شهرستان خرمدره و پروژه 20 واحدی تجاری و اداری شهرستان خدابنده در این ایام، کلنگ زنی می شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان به اجرای طرح هادی روستایی اشاره کرد و افزود: طرح هادی روستایی در روستاهای سقل طولی، چایرلو، خاتون کندی، دوسران و اورتابلاغ  شهرستان زنجان ، روستای اسد آباد شهرستان ابهر و روستای مسگر  شهرستان خدابنده و ...  اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه، از مجموع 710 روستای بالای 20 خانوار استان، طرح هادی برای 697روستا تهیه و در 374روستای استان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در سطح کشور %42 و در استان زنجان 7/52 %  است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

 

صنعتی منفرد از افتتاح پروژه 19 واحدی مجموعه سازی گوزلدره شهرستان سلطانیه در این ایام خبر داد .

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در راستای مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری در سطح استان نیز پروژه4812 مین واحد مقاوم سازی شده روستایی شهرستان طارم  ،8915  مین واحد مقاوم سازی شده روستایی شهرستان زنجان و 4473 مین واحد مقاوم سازی شده شهرستان ابهر و ... از سوی بنیاد مسکن استان افتتاح می شود.

 

وی  با بیان اینکه، در سطح استان زنجان 91 هزار و 678  واحد مسکونی روستایی وجود دارد، گفت: تا به امروز بیش از 47هزار و 341 واحد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان مقاوم‎سازی شده و از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده کرده‎اند، به طوری که می‌توان گفت تاکنون 7/52  درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم سازی شده، که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سپاه پاسداران کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان سپاه لرستان سیل زدگان مناطق سیل زده افتتاح پروژه های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در حال حاضر یک میلیون قطعه زمین در حال آماده‌سازی است که کار بیش از ۶۵۰ هزار قطعه انجام شده و مابقی آن ظرف چند ماه آینده اتفاق می‌افتد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علیرضا فلاحی در مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن خراسان رضوی با اشاره به اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در دوره جدید ریاست بنیاد مسکن، تسهیلات و سهمیه وام‌های سالانه طرح ویژه‌ای که از سال 1384 به تعداد 200 هزار واحد بود، برای اولین بار به 350 هزار واحد افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: ما با ارتباطات خوبی که با مجموعه وزارت راه و شهرسازی داریم توانستیم برای اولین بار بحث الحاق زمین‌های محدوده شهرها به روستاها را شکل دهیم، از همین رو با توجه به تعهداتی که دولت سیزدهم دارد و قانون 4 میلیون واحد مسکونی که قرار است در 4 سال اتفاق بیفتد، در حال حاضر یک میلیون قطعه زمین در حال آماده‌سازی است که کار بیش از 650 هزار قطعه انجام شده و مابقی آن ظرف چند ماه آینده اتفاق می‌افتد.

فلاحی با بیان اینکه بنیاد مسکن همچون گذشته همواره در کنار مردم است تا مشکل مسکن آنان را حل کند، افزود: ماموریت دیگر ما بحث مسکن محرومین است، از همین رو با توجه به اینکه سازمان ملی زمین بخشنامه ای در سنوات گذشته ابلاغ کرده و محدودیت برای بنیاد ایجاد شده بود، آن دستورالعمل منحل و مقرر شد زمین 50 هزار واحد مسکن برای محرومین را تامین کنیم و امسال این سهمیه نزدیک به 17 هزار واحد است که در دستور کار قرار گرفته است.

افزایش میانگین ساخت سالانه مسکن شهری از 3 هزار به 30 هزار واحد

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:مسئله مهم دیگر بنیاد مسکن را بحث مسکن شهری ذکر کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه ما درآمد هزینه هستیم، در کنار سیاست‌های کاری خود باید مسکن شهری را فعال کنیم، در واقع میانگین سالانه مسکن شهری تعداد 3 هزار واحد بود که امسال با تفاهم نامه‌های انجام شده قرار است این میزان به 30 هزار واحد برسد، از همین رو اقداماتی در حوزه مسکن شهری در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: ما بیش از 70 درصد از واحدهای مسکونی روستاها را با کمک همکارانمان در کشور و اداره ثبت سند دار کردیم و در یک برنامه مشخص شده که توسط حوزه معاونت عمران روستایی اتفاق می‌افتد، مشکل سند واحدهای باقیمانده نیز بر طرف خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز