Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:29:42 GMT

سومین روز نبرد کرامت اسیران دربند رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۲۸۳۰

سومین روز نبرد کرامت اسیران دربند رژیم صهیونیستی

نبرد کرامت اسیران فلسطینی که از دوشنبه هفته جاری اعتصاب غذای خود را آغاز کرده‌اند، امروز وارد سومین روز خود شده است. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم،اسیران فلسطینی سومین روز نبرد کرامت 2 را آغاز کردند، نبردی که با اعتصاب غذای هیئت های رهبری اسیران در داخل زندان های رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه 19 فروردین در پی مخالفت اداره زندان های اشغالگران با خواسته هایشان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید اسیران فلسطینی بر ادامه ایستادگی در زندان‌های اشغالگران/ اظهارات هنیه درباره تفاهمات آتش‌بس

حدود 400 اسیر در زندان های مختلف رژیم صهیونیستی شامل النقب، ریمون، نفحة، وایشل، عوفر، جلبوع و مجدو روز سه شنبه بیستم فروردین به اعتصاب غذای فراگیر پیوستند.

مهمترین خواسته های اسیران فلسطینی برچیدن دستگاه های پارازیت، لغو منع ملاقات با صدها اسیر، رفع تحریم های گروهی که اداره زندان های رژیم صهیونیستی بر اسیران از سال 2014 میلادی تحمیل کرده و تحریم هایی که اخیرا به ویژه پس از سرکوب اسیران در زندان‌های النقب و عوفر وضع شد و همچنین فراهم شدن شروط انسانی و توقف سیاست اهمال و کوتاهی پزشکی و درمان مناسب اسیران بیمار و پایان سیاست انزوا اعلام شده است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل اسرای فلسطینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرای فلسطینی اسرائیل اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: ‏در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!

کد خبر 6095842

دیگر خبرها

  • التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • (تصاویر) التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • (ویدئو) دختر فلسطینی درحال جمع کردن غذای ریخته روی زمین
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح