Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا استاندار آذربایجان غربی روز چهارشنبه در حاشیه ارسال این کمک های مردمی، افزود: این کامیون های حامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان که با همکاری مردم و سازماندهی شهرداری تهیه شده به لرستان، ایلام و خوزستان ارسال می شود.
محمدمهدی شهریاری ادامه داد: مردم این استان در مواقع بحرانی، نوع دوستی مثال زدنی با هموطنان خود دارند و در کمک به مردم سیل زده نیز این امر را به اثبات رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ارگان های آذربایجان غربی نیز در کمک به سیل زدگان حضوری فعال داشتند و ما از این احساس دوستانه مردم و مسوولان استان تشکر و قدردانی می کنیم.
وی با اشاره به اینکه مردم سیل زده نگران مسائل پشتیبانی نباشند، اضافه کرد: دولت همراه با ملت برای کمک به سیل زدگان در تلاش است و در خصوص تامین اعتبار برای بازسازی مناطق سیل زده مشکلی وجود ندارد.
محمد حضرت پور، شهردار ارومیه نیز گفت: امروز 130 تن کمک مردمی در قالب 13 کامیون شامل اقلام غذایی و کنسرو، اقلام گرمایشی و بهداشتی به مناطق سیل زده ارسال و 290 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شده از مردم نیز به سیل زدگان تحویل داده می شود.
به گزارش ایرنا سه شنبه /13 فروردین/ اولین محموله کمک های امدادی آذربایجان غربی توسط سه دستگاه کامیون شامل چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته های غذایی یک ماهه بارگیری و به ایلام ارسال شد.
همچنین محموله کمک های مردمی این استان شامل سه کامیون 10 چرخ به ارزش یک میلیارد و 570 میلیون ریال بامداد روز /پنجشنبه 15 فروردین/ به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
محموله پنج تنی گوشت نیز روز پنجشنبه /15 فروردین/ با همکاری قرارگاه حمزه سید الشهدا (س) و استانداری آذربایجان غربی به مناطق سیل زده ارسال شد.
اقلیت های دینی استان نیز روز جمعه /16 فروردین/ یک کامیون شامل اقلام مختلف خوراکی و پتو، مواد بهداشتی، پوشک بچه، نوار بهداشتی، انواع مایع شوینده ظروف و لباس، انواع شامپو، دستمال کاغذی و 200 جفت کفش بچگانه مورد نیاز سیل زدگان را به این مناطق ارسال کردند.
همچنین روز جمعه /16 فروردین/ نیز با دستور استاندار آذربایجان غربی 6 دستگاه کمپرسی 10 چرخ، یک دستگاه کمپرسی 6 چرخ، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کشنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف آواربرداری و بازسازی مناطق سیل زده به این مناطق فرستاده شد.
ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز به همراه 25 نفر نیروی انسانی ماهر روز شنبه /17 فروردین/ در راستای کمک به سیل زدگان لرستان به این مناطق ارسال شد؛ این خودروها شامل 2 دستگاه بلدوزر، 2 دستگاه گریدر، سه دستگاه کامیون، 2 دستگاه تانکر آب و سوخت، سه دستگاه وانت پیکاپ، یک دستگاه بیل مکانیکی، 2 دستگاه تریلی و 2 دستگاه لودر همراه با پنج دستگاه تریلی کمرشکن است.
تاکنون مردم نیکوکار آذربایجان غربی برای کمک به سیل ‌زدگان در نقاط مختلف کشور 6 میلیارد و 600 میلیون ریال در اختیار این نهاد قرار داده اند؛ در حال حاضر 93 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین مراکز نیکوکاری مساجد در این استان با هدف جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان فعالیت دارد.
9918/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 راهداری و حمل و نقل جاده سیل شهرداری کمیته امداد امام خمینی گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت