Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدسعید شاهرخی در بخشی از این لوح خطاب به محمود جعفرآبادی آورده است: «در سال حمایت از کالای ایرانی و با همت و تلاش کارآفرینان، صنعتگران، کشاورزان و کلیه دست‌اندرکاران در راستای تسهیل و ارتقاء کمی و کیفی تولید استان اقدامات شایانی صورت پذیرفت. در همین راستا بر خویش فرض می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی در سال ١٣٩٧ به عنوان عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بانک صادرات استان همدان در سال گذشته با پرداخت سه هزار و ٤٨٧ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ٧٧٩ میلیارد ریال سهم بزرگی در توسعه اشتغال و تولید، تسهیل امر ازدواج، تأمین مسکن اقشار نیازمند و پرداخت وام ضروری این استان ایفا کرده است.

از این میزان، ١٦ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ١١٢ میلیارد ریال در بخش رونق تولید و اشتغال فراگیر و ٤٧٨ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ٥٣ میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی اختصاص یافته که نقش مهمی در گسترش اشتغال و تولید در بخش‌های حمایتی استان داشت.

همچنین بانک صادرات ایران در استان همدان در سال مذکور، ٢٨٣ فقره تسهیلات به مبلغ بالغ بر ١٨٤ میلیارد ریال به منظور تأمین مسکن اقشار ویژه (جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا) و نیز دو هزار و ٦١٨ فقره تسهیلات به مبلغ بالغ بر ٤٠٧ میلیارد ریال به امر ازدواج اختصاص داده است.

اعطای وام قرض‌الحسنه برای احداث مسکن و حمام روستایی و پرداخت سایر وام‌های ضروری از جمله وام به زندانیان نیازمند از دیگر حمایت‌های بانک صادرات ایران در استان همدان طی سال ٩٧ بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران جانبازان حمایت از تولید خانواده همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان