Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول قلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وضعیت مالکیت امتیاز تیم سوهان محمد سیما در گذشته به صورت ۵۰ درصدی بین من و امیر آقایی بود که من این ۵۰ درصد را با یک چک ۸۰ میلیون تومانی از ایشان خریدم اما چک نقد نشد و دلیل اینکه وی در حال حاضر ادعای مالکیت دارد همین موضوع است.

وی افزود: هیئت فوتبال استان قم می‌گوید معامله فروش سهم ۵۰ درصدی به امیر آقایی به دلیل اینکه در هیئت فوتبال صورت نگرفته اعتبار ندارد و این موضوع صحیح است و این گونه نقل و انتقالات باید در هیئت فوتبال صورت گیرد و هیئت فوتبال نیز سهمی از این مبلغ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما گفت: علت نقد نشدن چک آقای امیر آقایی این بود که ما درگیر مشکلات مالی زیادی بودیم و هر پولی جذب می‌شد برای کاهش مشکلات مالی تیم سوهان محمد سیما در لیگ برتر هزینه شد و علت نقد نشدن چک آقایی همین مسئله بود.

قلی زاده بیان داشت: بابت حضور تیم سوهان محمد سیما در لیگ امسال با توجه به جلساتی که با آقای امیر آقایی داشتیم با هم به توافقی نرسیدیم و مقرر شد هم من و هم ایشان برنامه‌ها و آورده هایمان را به اداره کل و هیئت فوتبال اعلام کنید و قرار است نتیجه طی روزهای آینده اعلام شود.

وی عنوان کرد: مالک صد درصد باشگاه من هستم و اگر چک ۸۰ میلیون تومانی آقایی را نقد کنم مشکلی وجود ندارد. اگر ایشان بخواهد هر کمکی داشته باشد با جان و دل پذیرا هستیم و در صورت تعیین تکلیف مالکیت، تمرینات تیم را از دهه اول اردیبهشت آغاز می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما تصریح کرد: ۴۵ درصد از مبالغ قرارداد فصل گذشته بازیکنان و کادر فنی باقی مانده است و نتوانستیم آن را پرداخت کنیم. با وعده‌ای که دکتر احمدی معاون وزیر و امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس داده‌اند امیدوارم باقی مطالبات نیز به زودی پرداخت شود.

کد خبر 4586736

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • تیز کردن اره: 3 شگرد برای داشتن تیزترین اره!
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است