Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@10:38:05 GMT

اعزام یک موکب از قزوین به خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۳۵۸۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: با اشاره به اینکه در روزهای اخیر دو موکب دیگر از قزوین به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند اظهار کرد: روز گذشته یک موکب قزوینی برای خدمات رسانی به مردم سیل‌زده عازم خوزستان شد.


وی افزود: دیگر موکب‌های استان قزوین در استان لرستان و مناطق سیل زده این شهر مستقر هستند و به مردم آسیب‌دیده خدمات ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد: موکب‌های استان لرستان خدماتی همچون تقسیم هدایا و کمک های مردمی و کمک به خارج کردن گل و لای از زندگی مردم را ارائه می‌دهند اما موکب اعزامی به خوزستان علاوه بر این اقدامات تلاش خواهد کرد تا به صورت روزانه غذای گرم را نیز برای مردم آسیب دیده تأمین کند.


وی عنوان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین آمادگی کاملی برای اعزام موکب‌ها به مناطق سیل‌زده دارد و موکب‌ها می توانند برای اعزام با سعید خورشیدی ستاد مردمی اربعین هماهنگ شوند.


این مسؤول در پایان یادآور شد: مردم خیر نیز می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق سامانه*233# (بخش اربعین) واریز و کمک‌های غیرنقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین به آدرس قزوین، خیابان ولیعصر کوچه طریقت تحویل دهند.

1004/پ20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عظیمی‌فر یکشنبه بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

بارندگی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات