Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@08:22:37 GMT

عزم همدان برای ثبت ملی «تپه هگمتانه» جدی تر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۳۷۰۱

عزم همدان برای ثبت ملی «تپه هگمتانه» جدی تر شد

علی مالمیر روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، مسیر تردد، اجرا نشدن طرح تفصیلی، آزاد نشدن بخشی از حریم، مشکلاتی در سیما و منظر سایت را از موانع و معضلات ثبت ملی تپه هگمتانه ذکر کرد.
وی تاکید کرد: برای رفع این مشکلات نیازمند هم افزایی شهرداری، راه و شهرسازی، فرمانداری، اصناف و سازمان برنامه و بودجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مالمیر افزود: به سرانجام رساندن تپه هگمتانه یکی از 12 طرح شاخص استان همدان در بخش میراث فرهنگی است که در سند راهبردی توسعه استان به آنها تاکید شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: سند توسعه استان به دستور موکد استاندار همدان برای تکمیل و ساماندهی طرح های اولویت دار تا سال 1400 تدوین شده و کمیته تخصصی تپه هگمتانه نیز با هدف رسیدگی به این طرح مهم با ریاست محمود رضا عراقی معاون امور عمرانی استانداری پیگیری می شود.
تپه هگمتانه همدان با در برگیری شهری زیرزمینی در دل خود، قدمت سه هزار ساله خود را به رخ جهانیان می کشد.
این اثر تاریخی با 40 هکتار وسعت در شمال شرقی همدان حد فاصل خیابان های اکباتان، شهدا و بلوار هگمتانه واقع شده است.
7527/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان همدان راه و شهرسازی سازمان برنامه و بودجه شاخص صنایع دستی و گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • باران بهاری میهمان دیار هگمتانه
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • طبیعت و هوای بهاری همدان
  • روز معلم و پاسداشت مقام معلم
  • گزارش کارگر و کارگاه نمونه استان همدان